必思 當前離線
特級會員
回覆 NPNT 襟一野會轉大圖.上面張係R2影..都係差唔多SETTING 800快門F4...因我支SONY得F4 ... wingkps2 發表於 2017-10-1 10:16
TOP
wingkps2 當前離線
進階會員
hongnelson 當前離線
Banned
chung5200 當前在線
中級會員
回覆 wingkps2 不過睇EXIF D850系用2.8影 hongnelson 發表於 2017-10-1 10:58
naomi 當前離線
『ファイナルファンタジーXIV』 ...
回覆 必思 咁一陣我影個垃圾桶 wingkps2 發表於 2017-10-1 10:58
yick 當前離線