wingkps2 當前在線
進階會員
TOP
freefdhk 當前離線
回覆 freefdhk R3一直都冇輸過俾A7III喎. wingkps2 發表於 2019-4-11 15:57
回覆 freefdhk A7iii 未玩過。a9 先快。同黐得較實。a6400 亦講有a9 咁勁。 但只覺快dd. ... wingkps2 發表於 2019-4-11 22:17
XexeX 當前離線
hod 當前離線
中級會員
tcbyxo 當前離線
riceball2005 當前離線
Update完使唔使去Menu設定,先可以用半按快門Eye-AF? XexeX 發表於 2019-4-12 09:39