回覆 20# tcbyxo


    可set fn 鍵。都好方便啦。

TOP

回覆  freefdhk


R3一直都冇輸過俾A7III喎.
wingkps2 發表於 2019-4-11 15:57



    對焦系統 唔係 A7 III  , A9 是相同.
而A7 RIII  是舊一些慢一些 ?

TOP

回覆 22# freefdhk


    A7iii 未玩過。a9 先快。同黐得較實。a6400 亦講有a9 咁勁。
但只覺快dd.

TOP

回覆  freefdhk


    A7iii 未玩過。a9 先快。同黐得較實。a6400 亦講有a9 咁勁。
但只覺快dd. ...
wingkps2 發表於 2019-4-11 22:17



    a9 買吾起, 所以只能考慮 A7 RIII / A7 III.
但又怕 a7 rIII  對焦速度、對焦點數目 較 A7 III 輸蝕影得冇咁好.

影小朋友、貓狗  其實會吾會需要更快對焦 ?
A7 RIII 足吾足夠應付 ?

TOP

回覆 24# freefdhk


    A7r3絕對夠。

TOP

Update完使唔使去Menu設定,先可以用半按快門Eye-AF?

TOP

a9個價唔係接近 A7 RIII 咩?

TOP

本帖最後由 tcbyxo 於 2019-4-12 10:42 編輯

回覆 26# XexeX
唔需要,預設係開左,但無研究過有無開關設定!!

TOP

A7M3我都覺得黐得無咁實,有時係眼周圍誤判。

TOP

Update完使唔使去Menu設定,先可以用半按快門Eye-AF?
XexeX 發表於 2019-4-12 09:39



    A9 > A7R3 > A73

TOP