師兄,請問你睇網頁的 logo、字體等等,色調係正常嗎 ? 有沒有淡色 (不論 default or s ...
35OL 發表於 2020-3-5 22:20


除非用寬色域mon, 否則係會全部一樣
99% user都唔係用寬色域mon

TOP

本帖最後由 35OL 於 2020-3-6 12:35 編輯

回覆 20# KinChungE
鮮唔鮮色唔係最重要,其實我而家就係想將個寬色域 mon 調翻去一般 srgb 色 mon,同果 99% 人睇到既一樣,不過之前調極都統一唔到,而用 mon 本身個 srgb mode,色又好似好怪。
而家咁做,個色好似係基於我之前 cal 出黎個 icc 再實少少,但都叫統一到,但真係唔知做法啱唔啱,同埋係咪真係做到真正 srgb 色域。

TOP

回覆 21# KinChungE
咁即係話我而家睇到同一隻色冇分格,已經係做到將個寬色域 mon 轉為 srgb 色域嗎 ?

TOP

回覆  KinChungE
咁即係話我而家睇到同一隻色冇分格,已經係做到將個寬色域 mon 轉為 srgb 色域嗎 ? ...
35OL 發表於 2020-3-6 12:33


係相反
你將所有sRGB內容變哂寬色域顯示, 全部鮮色左, 色全錯

TOP

回覆 24# KinChungE
投降

TOP

回覆  KinChungE
投降
35OL 發表於 2020-3-6 13:42


其實相反, 個mon揀sRGB覺得怪色, 先係正常色
覺得啞色係因為平時sRGB mon好多係藍色over sRGB, 紅色under sRGB, 某D色鮮左 (Color Gamut < 100% sRGB, Color Volume > 100% sRGB)
而sRGB mode通常都係出到9x% sRGB (全部色剛剛under sRGB)

TOP

回覆 26# KinChungE
唔知點解我隻 i1 colormunki display 係冇得揀我想 cal 去咩色域,而無論我個 mon set 去邊個 mode 黎 cal,最終都係一樣,而 cal 出黎既色同 mon 本身既 srgb mode 有極大出入,包括光暗、色調
而家已經唔知有咩好做

TOP

本帖最後由 KinChungE 於 2020-3-6 14:21 編輯
回覆  KinChungE
唔知點解我隻 i1 colormunki display 係冇得揀我想 cal 去咩色域,而無論我個 mon set 去 ...
35OL 發表於 2020-3-6 14:18


因為Windows係唔支援Color Gamut Mapping, 要軟件支援先得 (e.g. Photoshop)
OS Display / 普通軟件永遠出全色域
亦因為咁, 所以mon先要整個sRGB mode
應該分開sRGB同Default兩個mode都各cal一次, 分開save兩個color profile, 需要時手動切換)
(題外話, 請用DisplayCAL, 效果遠比i1軟件好)

唔想有呢個問題請用macOS, 一cal完自動全部野預設sRGB, 寬色域內容先出翻寬色域, 唔使switch

TOP

回覆 27# 35OL

師兄你是但去買隻EIZO Coloredge series用佢個color navigator嚟做color management包你唔駛煩

TOP

回覆  35OL

師兄你是但去買隻EIZO Coloredge series用佢個color navigator嚟做color management包你唔駛 ...
DMAN 發表於 2020-3-6 17:21


Coloredge 24" Full HD已經貴過樓主27" 4k

TOP