回覆 16# 必思


    是恐龍戰隊吧

TOP

回覆  必思


    是恐龍戰隊吧
wingkps2 發表於 2021-12-16 18:07



    所以拍片用Super 35方便好多

TOP

回復 21 #wingkps2

果D應該唔係用FF機拍。

TOP

TOP

首先最常係咁排法既係POSTER, 不過嗰啲係獨照 排版咁疊上去...唔係一張過咁影.

如果真係遇到呢類團體照, 你首先要考慮既係透視問題, 用WIDE鏡最前會最大個, 後面嗰啲人會較細, 點樣平衡呢, 自己諗左先.  然後考慮燈光光線布置問題...等等

然後其實都係你自己講咁樣用景深包圍影多幾張, 返去疊相.

TOP

回覆  必思


    其實我阿女中學畢業相時.個d阿sir都影得幾清吖
wingkps2 發表於 2021-12-16 16:21


畢業相遠影 + 腳架

TOP