wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
龍皇傳說 當前離線
中級會員
我有 X-T10 加 ching 講果二支鏡,再加 50-230 XC。坐定定影相 ok。要加埋拍片我就用 Canon M6 II。 唯 ... mt4money 發表於 2021-12-29 14:13
之前呢度二手區執咗一套七舊水,不過冇EVF跟 必思 發表於 2021-12-29 20:21
回覆 龍皇傳說 M4/3 前排買支25f1.7.都係$1050 .好抵玩 wingkps2 發表於 2021-12-29 20:29
Fujifilm X-T30 連 XC15-45 + Viltrox 大光圈 mf01a 發表於 2021-12-29 13:55
berserklo 當前離線
必思 當前離線
特級會員
謝師兄,但我需要觀景器 龍皇傳說 發表於 2021-12-29 20:45
mt4money 當前離線
Banned
t9097 當前離線