本帖最後由 ahshing 於 2022-4-22 00:53 編輯
回覆 Turboaftershave
正,我都想正,我都想拍片
praxis 發表於 2022-4-21 22:49 
如果你係拍片用,咁VND就真係會好有用
因為你支鏡係F2.8,同埋我諗你都係想正常keep返180度快門,咁2-400既ND對你已經好夠用
不過要留意返,如果你用果支28-70(係咪即係Sigma?)有機會晌28mm既時候落VND會有黑角,咁係因為filter既厚度同支鏡本身既設計問題(有d uwa zoom落普通UV都會有暗角),所以未必一定係塊VND有問題。但可以放心呢個情況係比較少出現,因為d鏡頭都常設計比cover到3:2既畫面,而你拍片多數都係會上下裁左變成16:9,所以就算真係有暗角影響都好輕微。
至於cross effect,都係果句,買得VND買塊好少少,就算唔買到polarpro/freewell果d貴價野,中價d可以睇台灣STC,平d可以睇國產KF concept,主要睇佢係咪multi coating同埋薄框。fourth eye同zomei我之前都有買過佢d平價野,買完用左幾次放埋一便,當交智商費。 |