回覆 20# lv123

師兄, 我反而覺得這個所謂既藍海未必係好事, 因大家都好似做緊同樣既野, 而前景我又覺得唔太樂觀
CANON應該想開另一個藍海, 成唔成功真係唔知, 但至少有自己既方向.

EOS-M cut係必要的, 因EOS-M可能有先天不足 (至少未必發展到FULL FRAME), 但KEEP住既話又要做兩條LINE, 成本較高

TOP

其實最失敗是停了EOS-M 的産品,一部易入門,又輕便的APS-C 無反。自己斷自己米路。用無反是追求輕便超大光 ...
lv123 發表於 2022-11-3 12:25

M仔要cut係必然
宜家rf mount要出應該都出到m仔果個size嘅機 只係出唔出同幾時出jei

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 JLO 於 2022-11-4 07:25 編輯

其實 N/S/C 現在的出機鏡政策經過專人很多和各方面的考量,正如國家/地方政策一樣,未必是大眾好容易睇到的情況/短期影響

其實 N/S 以往都一大堆不少人覺得超失敗的產品/策略

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實最失敗是停了EOS-M 的産品,一部易入門,又輕便的APS-C 無反。自己斷自己米路。用無反是追求輕便超大光 ...
lv123 發表於 2022-11-3 12:25

EOSM 做到試水溫之作,到今天 RF 出埋 APSC , 算是功成身退吧
隨現今手機的強大,VLOG 市場都開始被手機搶食,長遠都不看好這種輕便VLOG 相機的市場

TOP

本帖最後由 JLO 於 2022-11-4 08:04 編輯

回復 24 #kachanhk

係呀, 個人覺得 Vlog 無反只是短期產物去暫時溝淡一點點手機市場, 隨著電子科技越來越高, 手機在好多方面都成為主場

其實今時今日的無反, 一大堆補償, 增强, 修正, 自動乜乜乜等等, 有些相機漸漸手機化的感覺

亦因為電子原素比光學越來越大和重要, S記正食正本行而發展得好快

via HKEPC Reader for Android

TOP

市場反映一切,落後者只會比洪水淹蓋,現有咩相機唔係靠AI智能?咁多相機轉冇反,就係時代轉變囉,重掛住大大舊既機就係勁同專業咩。

TOP

EOSM 做到試水溫之作,到今天 RF 出埋 APSC , 算是功成身退吧
隨現今手機的強大,VLOG 市場都開始被手機搶 ...
kachanhk 發表於 2022-11-3 22:26


EOS M50 II 要停産了,EOS-M 正式終結。將來出RF-S(又是這樣) 分別FF 同APS-C 格式。

TOP

回復 27 #lv123

RF-S唔係以經出左咩?

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

果時Canon 便攝同半專業機份額好大,後來比手機搶佔先推出 APSC半專業同 EOSM應對

TOP