必思 當前離線
特級會員
回復 man_man615 nikon無反除左Z9,用番f mount鏡係捉蟲, 對焦差好遠。 單反鏡成像都唔夠無反鏡好。 vi ... calvin83 發表於 2023-1-10 18:58
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
marcochl 當前離線
進階會員
wingkps2 當前在線
jeremymak 當前離線
話明換梗係唔用番奸狼啦 必思 發表於 2023-1-10 19:43
chiman127 當前離線
Banned to post
退出Canon,進入Nikon及Sony無反考量 本身用Canon多年,最後用到5DIV,大批紅圈鏡都放賣了,C記畫質上一直 ... man_man615 發表於 2023-1-10 15:56
kklaw286 當前離線
man_man615 當前離線
初級會員