回復 man_man615

nikon無反除左Z9,用番f mount鏡係捉蟲, 對焦差好遠。 單反鏡成像都唔夠無反鏡好。

vi ...
calvin83 發表於 2023-1-10 18:58



    用FTZ同用手動無分別

TOP

回復 19 #jeremymak

個人經驗,不一定代表事實的全部。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 10# man_man615

根本就應該咬緊牙關上R5, Z7 II 性能係有進步但真係唔係1st class (同z9 2回事)
買工具以事論事就得, 奸狼咁多年既牙膏R5 一次過擠爆, 出左2 年幾性能仲係頂尖

然後你有冇諗過你機身平左, 然後鏡呢? 要幾多錢既鏡先可以on par 你果D 紅圈?

再然後, 你買sony 都可以輕鬆轉接紅圈用不著賣wor

TOP

樓主其實用悶左 想試新野

TOP

話明換梗係唔用番奸狼啦

TOP

話明換梗係唔用番奸狼啦
必思 發表於 2023-1-10 19:43



    sharb, 深隧青

TOP

退出Canon,進入Nikon及Sony無反考量

本身用Canon多年,最後用到5DIV,大批紅圈鏡都放賣了,C記畫質上一直 ...
man_man615 發表於 2023-1-10 15:56



   
R5比z7貴...但貴得有道理
對焦,iso,拍片都好過z7
NIKON 原廠的鏡唔會平過CANON 幾多
如果想玩單反f鏡就無謂....z可以玩暗龍大三元..都抵玩過f鏡掛

TOP

回覆 21# 必思
我個ftz主要都係想用支16魚!因現在z冇魚!
其他單返鏡就冇興趣再用!個重心以經吾同!

TOP

回復 28 #kklaw286

魚用手動得啦,國產貨完勝以前單反魚眼。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 man_man615

nikon無反除左Z9,用番f mount鏡係捉蟲, 對焦差好遠。 單反鏡成像都唔夠無反鏡好。

vi ...
calvin83 發表於 2023-1-10 18:58


所以我開貼問,我唔知個差別

TOP