首先就介紹上年唔小心買ge Sony A7R II先啦


咁證明D鬆弛熊係我GE啦~
之後就介紹下今次主角



尋日 ...
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 22:25


買咁多野,有米呀

TOP

明白,
你唔係第一個係咁。
我個朋友, 賣 N 記 D4 上 D4s 唔鐘意, 賣 D4s 上 D5, 又唔鐘意, 賣 D5 買番 D4, ...
eddychoy04 發表於 2017-8-20 19:57


傻的嗎?

TOP

傻的嗎?
WAI2 發表於 2017-9-1 00:04

一D都唔傻, 做生意, 十萬八萬當納稅。

TOP

一D都唔傻, 做生意, 十萬八萬當納稅。
eddychoy04 發表於 2017-9-1 00:14

ed一向都係生財工具。

TOP

買咁多野,有米呀
WAI2 發表於 2017-9-1 00:01



    好窮的, 望住D師兄玩leica 007同gfx 50s 中片幅...勁羨慕

TOP