WAI2 當前離線
進階會員
首先就介紹上年唔小心買ge Sony A7R II先啦 咁證明D鬆弛熊係我GE啦~ 之後就介紹下今次主角 尋日 ... 我係小魚兒 發表於 2017-8-19 22:25
TOP
明白, 你唔係第一個係咁。 我個朋友, 賣 N 記 D4 上 D4s 唔鐘意, 賣 D4s 上 D5, 又唔鐘意, 賣 D5 買番 D4, ... eddychoy04 發表於 2017-8-20 19:57
eddychoy04 當前離線
傻的嗎? WAI2 發表於 2017-9-1 00:04
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
一D都唔傻, 做生意, 十萬八萬當納稅。 eddychoy04 發表於 2017-9-1 00:14
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
買咁多野,有米呀 WAI2 發表於 2017-9-1 00:01