水魚帝國打開門口做生意,最鍾意d大水魚盲中中游入黎
y2kming 發表於 2013-10-28 20:35



    願者上釣

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢支禾無性趣
y2kming 發表於 2013-10-28 20:57



小財唔出,大財不入
小炮唔出,大炮不入

TOP

其實真係好唔明,既然有白色機身,點解呢支新版剩係得黑色無白色,係咪當買左白色機既人係水魚吖 ...
y2kming 發表於 2013-10-28 21:01


可能白色一系已停產

TOP

呢支禾無性趣
y2kming 發表於 2013-10-28 20:57



    咁姨仔呢

TOP

可能白色一系已停產
pc1668 發表於 2013-10-28 21:05



    可能普通一系已經停產,剩番防水一系

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Tom Boy 有 J3 拆 Kit 鏡, 都要成四千幾港紙, 真水魚!
QE3 發表於 2013-10-28 21:39


Kit 鏡 ... 四千幾港紙

TOP