jordan_lau 當前離線
中級會員
原帖由 CMFAM 於 2008-11-21 17:41 發表 Canon 好嗎? 但我聽人話Nikon d機好似影得(字細)d 係唔係真嫁? 仲有普通買一部dslr 有冇鐘頭送?
TOP
原帖由 綠豆豆 於 2008-11-21 18:04 發表 450d kit行依家做幾$?
sumsumfish 當前離線
CMFAM 當前離線
單身中~ ,~
Banned
pimp1234 當前離線
初級會員
原帖由 CMFAM 於 2008-11-23 16:55 發表 Olympus d機ok嗎 ?