提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

上一代奸狼鏡發色通透d, 灰階層次細膩d, 唔會好似宜家咁, 一尾色濃大反差, 又要追求利到界手, 好無謂! ...
QE3 發表於 2013-10-23 17:08


講邊位就緊係得7成la
但如果正中間 就8 9成  重有咁的價錢想點呀,最緊要夠輕

今時今日興界手嗎      各有所好!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

乜野叫菲林味?
必思 發表於 2013-10-23 16:58

總計都係舊鏡波璃的色澤,好果D真係有D色階都幼細D嘅感覺

TOP

EF2485 我最唔鍾意佢既最大缺點, 係個 USM 對焦唔夠準, 上 5D3 亦如是。
QE3 發表於 2013-10-23 17:18

舊果枝28-801代,平USM 都係唔夠28-70/35-70 電鑽 準

TOP

6D算係 快樂攝影中的大機

TOP