QE3 當前離線
Banned
TOP
迷 當前離線
進階會員
上一代奸狼鏡發色通透d, 灰階層次細膩d, 唔會好似宜家咁, 一尾色濃大反差, 又要追求利到界手, 好無謂! ... QE3 發表於 2013-10-23 17:08
y2kming 當前離線
manman1998 當前離線
特級會員
乜野叫菲林味? 必思 發表於 2013-10-23 16:58
EF2485 我最唔鍾意佢既最大缺點, 係個 USM 對焦唔夠準, 上 5D3 亦如是。 QE3 發表於 2013-10-23 17:18