唔緊要啦 佢再出2代,好簡單姐,到時我再掟萬零蚊出黎買多支囉~洗咩驚:: ...
wink7403 發表於 2015-6-10 10:22

直上第二代唔洗煩喎

TOP

直上第二代唔洗煩喎
hkcs007 發表於 2015-6-10 11:04

你睇下支35L傳左幾千年都仲未出到,就知啦~等點等啊~:

50.2 後繼,真係唔知拖幾耐啦先有喎

TOP

你睇下支35L傳左幾千年都仲未出到,就知啦~等點等啊~:

50.2 後繼,真係唔知拖幾耐啦先有喎 ...
wink7403 發表於 2015-6-10 11:09

好似話出年嘛, 用緊支24-70 2.8 II 頂住先喇

TOP

本帖最後由 wink7403 於 2015-6-10 11:31 編輯
好似話出年嘛, 用緊支24-70 2.8 II 頂住先喇
hkcs007 發表於 2015-6-10 11:11



不過我諗今次傳出年會出到都應該有8成係真掛

24-70 2.8II 我都有買,現在也快樂使用中

TOP

不過我諗今次傳出年會出到都應該有8成係真掛

24-70 2.8II 我都有買,現在也快樂使用中 ...
wink7403 發表於 2015-6-10 11:29

24-70 2.8II 冇投訴

TOP

24-70 2.8II  冇投訴
hkcs007 發表於 2015-6-10 11:35



係,我好滿意佢表現

TOP

係,我好滿意佢表現
wink7403 發表於 2015-6-10 11:42

講番支50.8先, 已經有40 2.8餅
係咪買泥冇乜意思

TOP

講番支50.8先, 已經有40 2.8餅
係咪買泥冇乜意思
hkcs007 發表於 2015-6-10 11:49




是但留一支

TOP

是但留一支
wink7403 發表於 2015-6-10 12:02

咁keep支餅算喇, 夠方便

TOP

無錯方仗份人好少氣的,記得要年年幫襯啦~
wink7403 發表於 2015-6-10 10:54


少幫襯係因為用緊N記
死火, 咁佢肯定好少氣

TOP