hkcs007 當前離線
進階會員
唔緊要啦 佢再出2代,好簡單姐,到時我再掟萬零蚊出黎買多支囉~洗咩驚:: ... wink7403 發表於 2015-6-10 10:22
TOP
wink7403 當前離線
玩具控
特級會員
直上第二代唔洗煩喎 hkcs007 發表於 2015-6-10 11:04
你睇下支35L傳左幾千年都仲未出到,就知啦~等點等啊~: 50.2 後繼,真係唔知拖幾耐啦先有喎 ... wink7403 發表於 2015-6-10 11:09
好似話出年嘛, 用緊支24-70 2.8 II 頂住先喇 hkcs007 發表於 2015-6-10 11:11
不過我諗今次傳出年會出到都應該有8成係真掛 24-70 2.8II 我都有買,現在也快樂使用中 ... wink7403 發表於 2015-6-10 11:29
24-70 2.8II 冇投訴 hkcs007 發表於 2015-6-10 11:35
係,我好滿意佢表現 wink7403 發表於 2015-6-10 11:42
講番支50.8先, 已經有40 2.8餅 係咪買泥冇乜意思 hkcs007 發表於 2015-6-10 11:49
是但留一支 wink7403 發表於 2015-6-10 12:02
pc1668 當前離線
無錯方仗份人好少氣的,記得要年年幫襯啦~ wink7403 發表於 2015-6-10 10:54