本帖最後由 pc1668 於 2016-9-27 14:08 編輯
應該換零件,可能齒輪崩了。
lv123 發表於 2016-9-25 09:09


Failed in just 2 years, it's not acceptable

Anyway, I had 2 Canon L glasses that were failed in less than 2 years.

In contrast, I have a couple of Nikon glasses (AF-S and AF-D) that worked for more than a decade without any problem.

TOP

打咗電話去問,佢話師傅檢查後支鏡發現對焦摩打有損壞,需要整組更換,報價係$1076(未扣除維修費),需要訂零件,大約需要2個禮拜。

TOP

打咗電話去問,佢話師傅檢查後支鏡發現對焦摩打有損壞,需要整組更換,報價係$1076(未扣除維修費),需要訂 ...
harryytm 發表於 2016-9-27 12:48

E支鏡都唔係出左好耐, 咁快冇零件?

TOP

E支鏡都唔係出左好耐, 咁快冇零件?
calvin83 發表於 2016-9-27 13:00



    可能多人要整

TOP

可能多人要整
必思 發表於 2016-9-27 13:03

亦可能係冇人好似樓主用得咁多, 所以唔備件.

TOP

亦可能係冇人好似樓主用得咁多, 所以唔備件.
calvin83 發表於 2016-9-27 13:08


會唔會呢支鏡跟本冇乜人買?

TOP

會唔會呢支鏡跟本冇乜人買?
aichun 發表於 2016-9-27 13:12

以上都有可能.

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2016-9-27 13:59 編輯

跌我就跌過一次,部機上下倒轉咁落地,不過個Hood同部6D個機頂受咗,唔知有無關。
另外我有個壞動作就係成日好快咁扭個對焦環去最近距再扭去無限遠,唔知係咪咁扭壞咗。
我問佢個成因,佢話可能放喺相機袋入面,喺外面壓到支鏡。

TOP

跌我就跌過一次,部機上下倒轉咁落地,不過個Hood同部6D個機頂受咗,唔知有無關。
另外我有個壞動作就係成 ...
harryytm 發表於 2016-9-27 13:53



    總之就係經唔起考驗

TOP

跌我就跌過一次,部機上下倒轉咁落地,不過個Hood同部6D個機頂受咗,唔知有無關。
另外我有個壞動作就係成日好快咁扭個對焦環去最近距再扭去無限遠,唔知係咪咁扭壞咗。
我問佢個成因,佢話可能放喺相機袋入面,喺外面壓到支鏡。
harryytm 發表於 2016-9-27 13:53


1. "跌我就跌過一次,部機上下倒轉咁落地,不過個Hood同部6D個機頂受咗"
2. "佢話可能放喺相機袋入面,喺外面壓到支鏡"

The above items match with each other.  The failure is highly related to 跌過, I suppose.

TOP