唔係好識分呢的數據點為之好
chiman127 發表於 2016-12-2 10:56



    數字越大越好,你睇ISO可以高成仟,個DR又有成兩級分別

TOP

回覆 29# chiman127


    上到16就係..不過有時天暗D.又要高ISO慢小小快門.
好難下.

TOP

數字越大越好,你睇ISO可以高成仟,個DR又有成兩級分別
必思 發表於 2016-12-2 11:02


CANON DR唔識推..感覺好難推...如果好2級..暗位細節好好多喎

TOP

回覆  chiman127


    上到16就係..不過有時天暗D.又要高ISO慢小小快門.
好難下. ...
wingkps2 發表於 2016-12-2 11:03


所以你要買燈

TOP

回覆 34# chiman127


    我有支平野..下次去影實帶埋.ED就係欠經驗.

TOP

CANON DR唔識推..感覺好難推...如果好2級..暗位細節好好多喎
chiman127 發表於 2016-12-2 11:04



    呢D咪就係分別囉。唔係部入門機都唔駛咁貴啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢D咪就係分別囉。唔係部入門機都唔駛咁貴啦
必思 發表於 2016-12-2 11:06



    錢作怪

TOP

F16手持微距,
我做唔到
硬件法師 發表於 2016-12-2 11:08



    收到16,好多鏡既質素都會有所下降

TOP

回覆  chiman127


    我有支平野..下次去影實帶埋.ED就係欠經驗.
wingkps2 發表於 2016-12-2 11:06



    小心 AWB 不對...

TOP