提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

正, 睇到都

TOP

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-20 01:02 編輯
你d 鏡全部都係我想要既,但係唔捨得買,用14 2.5 代替15 ,45代替42.5 1.2,用三洋7.5 代替老蛙 ...
killuakam 發表於 2017-8-20 00:11



    我冇買42.5 1.2
我買1.7ja...唔好誤會呀...><
1.2 最平都$7千4....夠買多部EM5 M2啦..../ M6 +22+11-22
我唔會買咁貴鏡, 最貴一定唔過4千
同埋15都唔係好貴...Y唔入枝15?

正, 睇到都
calvin83 發表於 2017-8-20 00:17



    師兄D老鏡應該仲多過我成SET><.....

TOP

唔關事...model先決...
model靚, 點影都靚...=3=
我係小魚兒 發表於 2017-8-20 00:07


咁手機影算喇! 還點都分唔到

TOP

有朋友問我: 咁貴, 值咩?
我答佢: 唔值o架, 但人生只得一次, 所以我想咩都試一試!
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 10:25 PM




期待有多d gf9分享

TOP

真係堅。一次買咁多。

TOP

本帖最後由 jeffryho 於 2017-8-20 09:02 編輯
真係堅。一次買咁多。
wingkps2 發表於 2017-8-20 08:38


望番自己個組合, 真係食晒葡萄

你同佢的分別是佢是一次過, 你是1個月內, 只是50步笑100步.

TOP

期待有多d gf9分享
Cartesius 發表於 2017-8-20 08:03


GF9佢應該當玩具玩JE

TOP

你d 鏡全部都係我想要既,但係唔捨得買,用14 2.5 代替15 ,45代替42.5 1.2,用三洋7.5 代替老蛙 ...
killuakam 發表於 2017-8-20 00:11


我最想要部GH5

TOP

咁手機影算喇! 還點都分唔到
tolo2036 發表於 2017-8-20 07:48



    冇TEL 同景深=﹏=
解決到依個物理問題, 我一定會用手機-3-

TOP