dikko 當前離線
中級會員
TOP
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
回覆 mail4kawai 我都覺支鏡好樣衰 ,720gm 係好選擇.... 之前都想過買135L ,睇左好多相,全開細 ... NPNT 發表於 2017-11-7 20:11
NPNT 當前離線
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
https://youtu.be/WXO0Xs4DN4o 好唔掂咁樣 via HKEPC Reader for Android mail4kawai 發表於 2017-11-7 21:23
usei 當前離線
日光日白用支大燈是做咩 ? usei 發表於 2017-11-7 23:20
ahshing 當前離線
進階會員