鏡群係 Fuji 強項
Efm 有排都追唔上
jamesdean 發表於 2018-4-4 02:55


鏡群唔駛多,我都冇錢買,又過咗成日想買鏡的階段,最緊要係精,出多幾支大光圈定焦就夠
富士又真係幾精。

TOP

回覆 31# tolo2036

玩到最後我大機細機最常用既都係定焦鏡

TOP

話G7差又差唔晒。
話佢好又唔話得佢好。
但我買入個個價衡量。就覺得佢差。。

TOP

兩睇啦
M50 做到 dpaf, vari angle touchscreen, 4k 24fps, 3.5mm Mic in
X-A5 係比唔到
jamesdean 發表於 2018-4-4 02:34

好睇佢用邊支鏡,都係上陳列室自己試好D
暫時見m50網上D相真係麻麻,我有點懷疑實際係咪咁,就算入門級都 ...
tolo2036 發表於 2018-4-4 02:46


我覺得CMOS吾得,性能再高冇咩用,要咁比E部係Nikon 1 J5面前同樣電子垃圾...
http://cameradecision.com/compare/Canon-EOS-M-vs-Nikon-1-J5

BTW,係flickr睇相質量OK,FD話部野似乎係Jpeg直出吾得...
https://www.flickr.com/photos/cameralabs/sets/72157691985612912/
https://www.flickr.com/groups/3755356@N21/
https://www.dpreview.com/reviews ... 0.13988424263779933

TOP

話G7差又差唔晒。
話佢好又唔話得佢好。
但我買入個個價衡量。就覺得佢差。。 ...
wingkps2 發表於 2018-4-4 08:56



AF相比Sony rx100 iv,v就反應差幾遠,不過唔影運動相,都ok

TOP

我覺得CMOS吾得,性能再高冇咩用,要咁比E部係Nikon 1 J5面前同樣電子垃圾...


BTW,係fli ...
s20012797 發表於 2018-4-4 09:25


但係m50同m5,m6是同一粒sensor,即係digic8唔得?

TOP

回覆 36# tolo2036

睇返dpreview 如果揀返raw, m50,77d, m6 果堆基本上係一樣, 但去到jpeg 就
我用C 機都係影RAW 多

TOP

最後都係買左G7x II

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
JACK2120 發表於 2018-4-2 23:15



    恭喜

TOP

回覆  tolo2036

睇返dpreview 如果揀返raw, m50,77d, m6 果堆基本上係一樣, 但去到jpeg 就
我用C ...
marcochl 發表於 2018-4-4 11:17


我都好多年冇影過jpg,淨係影raw,有點奇怪,影raw上傳上手記的jpg大部分都鬼靚,可惜祇得300-800k,D色有時仲靚(啱現場色)過raw經DPP轉jpg

TOP

P記新出O個部ZS220又如何呢?
不過唔平

TOP