M50跌價咁快,好彩我甩手甩得快

TOP

有排都未揀到.
wingkps2 發表於 2018-12-20 13:12



    無限loop

TOP

m50而家直頭抵玩,我有錢都想入部玩下,可惜冇錢

TOP

有師兄講 a6300/a6500都已經係2年前貨仔. 係色調方面可能唔夠2018出既m50咁可口.
我諗我都係買m50好D.  ...
longleg 發表於 2018-12-20 06:56


等新機出又貴既啫

TOP

以前用開Sony nex 3N.  尋日手痕去左豐宅試M50...
正好多wor... 對焦, 色彩都好靚. 夜景影相又好好.

1)  ...
longleg 發表於 2018-12-17 07:02


預算budget幾多?

TOP

有排都未揀到.
wingkps2 發表於 2018-12-20 13:12



    無需要就無謂買

TOP

回覆 36# 必思


討論下都未必需要買.咁多好機.
又咩H264又咩789,又幾多BIT.睇晒都幾年.都落手時,又睇到.又出24KK

TOP

有師兄講 a6300/a6500都已經係2年前貨仔. 係色調方面可能唔夠2018出既m50咁可口.
我諗我都係買m50好D.  ...
longleg 發表於 2018-12-20 06:56 AM


a6300/a6500 DR & 對焦應該好D
可惜機 & 鏡都貴太多

TOP

M50跌價咁快,好彩我甩手甩得快
必思 發表於 2018-12-20 01:13 PM



    一出無耐細鋪己經$4k
而家都算企硬$38xx

TOP

回復 38 #Cartesius

要平可以買死馬係常識吧。

via HKEPC Reader for Android

TOP