必思 當前離線
特級會員
TOP
aichun 當前離線
長老會員
有排都未揀到. wingkps2 發表於 2018-12-20 13:12
有師兄講 a6300/a6500都已經係2年前貨仔. 係色調方面可能唔夠2018出既m50咁可口. 我諗我都係買m50好D. ... longleg 發表於 2018-12-20 06:56
以前用開Sony nex 3N. 尋日手痕去左豐宅試M50... 正好多wor... 對焦, 色彩都好靚. 夜景影相又好好. 1) ... longleg 發表於 2018-12-17 07:02
wingkps2 當前離線
進階會員
Cartesius 當前離線
有師兄講 a6300/a6500都已經係2年前貨仔. 係色調方面可能唔夠2018出既m50咁可口. 我諗我都係買m50好D. ... longleg 發表於 2018-12-20 06:56 AM
M50跌價咁快,好彩我甩手甩得快 必思 發表於 2018-12-20 01:13 PM
calvin83 當前離線
鏡頭玩家