本帖最後由 dearkaki 於 2021-8-26 23:09 編輯
回覆  tklamtklam

8k 個d 過梗熱架啦。聽人講卡糟勁熱。
但用家都話部機ok 囉 ...
wingkps2 發表於 2021-8-25 20:36



   


拍 8k 片係有過熱問題,但其實好少會面對,以我為例
1:真係拍唔多8k片(拍咗,電腦都唔係好夠力剪,電視都唔支援8k)
2:食好多咭位
3:就算拍,都係短video,唔會長take shot,影咁長,我會正正經經用返 Camcorder 好過啦
     (要8k咁高要求,聲都會係問題,若要駁,都係用返 Camcorder 好過啦)

TOP

回覆 27# tklamtklam

我影開雀仔 買R5會更好

不過 都仲係等緊sony出a74 到時再決定轉唔轉會

TOP

回覆 31# dearkaki


   我唔拍片.用左SONY 同P記.都冇拍過片.對我冇影響.不過有人C兄講太陽下打雀.都有發熱情況

TOP

回覆  dearkaki


   我唔拍片.用左SONY 同P記.都冇拍過片.對我冇影響.不過有人C兄講太陽下打雀.都有發熱 ...
wingkps2 發表於 2021-8-27 00:30



    唔講部櫞,呢輪我個人去影吓相都熱到出汗濕晒

TOP

回覆 34# 必思


   立左秋。算好啦。

TOP

個人認為 R5 確是部好機,影相上沒有明顯缺點,本人不拍片,不評論影片部份。
小弟主力人像,性能和畫質上 (例如對焦、DR、發色等) 亦十分符合應用和要求,但要數到弱點的話,真的是副廠鏡 沒有Sony FE 來的多選擇

TOP

回覆 36# kachanhk

師兄 最尾兩句 就係引至我想轉會既最大原因

TOP

回覆  kachanhk

師兄 最尾兩句 就係引至我想轉會既最大原因
aaoo. 發表於 2021-8-27 16:29



    冇龍馬賽

TOP

回覆  kachanhk

師兄 最尾兩句 就係引至我想轉會既最大原因
aaoo. 發表於 2021-8-27 16:29



    最主要都係原廠訂價太高同太少選擇,以前d人話罪大FE鏡貴,原來一山還有一山高

TOP

之前都有諗過買部 R5 玩下, 但係支支鏡都又大碌又重, 最後都係放棄.....

TOP