本帖最後由 dearkaki 於 2021-8-26 23:09 編輯
回覆 tklamtklam
8k 個d 過梗熱架啦。聽人講卡糟勁熱。
但用家都話部機ok 囉 ...
wingkps2 發表於 2021-8-25 20:36 
拍 8k 片係有過熱問題,但其實好少會面對,以我為例
1:真係拍唔多8k片(拍咗,電腦都唔係好夠力剪,電視都唔支援8k)
2:食好多咭位
3:就算拍,都係短video,唔會長take shot,影咁長,我會正正經經用返 Camcorder 好過啦
(要8k咁高要求,聲都會係問題,若要駁,都係用返 Camcorder 好過啦) |