wingkps2 當前在線
進階會員
TOP
kachanhk 當前離線
man_man615 當前離線
初級會員
唔抗拒新事物.A74真心OK.係個MON真係差D. wingkps2 發表於 2023-1-10 22:24
如果現在退出C 家轉會的話就 Sony A7iv 不過我個人選擇是照留在 C,用R5 暫時感覺是良好 ... kachanhk 發表於 2023-1-10 23:53
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
其實我見Sony係無反大路既選擇,只係我唔肯定佢副廠二手鏡都咁貴,質素夠唔夠紅圈鏡來 ... man_man615 發表於 2023-1-11 00:04
Sony副廠二手鏡都咁貴? Tamron 28-75 f2.8 一代 三千中就有,其他牌子有咁平? ... calvin83 發表於 2023-1-11 00:12
manman1998 當前離線
特級會員
zerog2 當前離線
中級會員
其實我原本無打算轉會,打算入R6ii,但像數同售價一比埋z7ii/A7m4到就好似唔太抵,所以至打算轉埋會去試 ... man_man615 發表於 2023-1-11 00:05