要濕買新鏡啦。
calvin83 發表於 2016-4-28 23:13


我兩支Ai 28/Ais 50仲濕過 40餅/24餅

TOP

我兩支Ai 28/Ais 50仲濕過 40餅/24餅
manman1998 發表於 2016-4-28 23:21

餅唔係用sharp做最大賣點,係細。

TOP

回覆  calvin83

係...但我估唔到..咁既鏡.俾到野我睇,
我支55貴8倍啊.
聽日天光又拎出去玩下先. ...
wingkps2 發表於 2016-4-28 23:19

如果黑版44-2仲平, 幾舊水就有. 不過平唔代表唔好玩.

FE55要來做紀錄一流, 唔使理光圈/距離. E支要留意唔同光圈, 唔同距離, 畫面中間同邊銳度都有D明顯變化. 另外全開光圈同收D光圈, 色都有少少唔同, 要你睇會下啦.

TOP

餅唔係用sharp做最大賣點,係細。
calvin83 發表於 2016-4-28 23:24


但幾支STM定焦以經係濕果類

TOP

但幾支STM定焦以經係濕果類
manman1998 發表於 2016-4-28 23:36

咁即係濕定唔濕?

TOP

咁即係濕定唔濕?
calvin83 發表於 2016-4-28 23:43



    比起一些唔濕既鏡,呢幾枝叫做濕
但當同一些濕既鏡來比較,呢幾枝又唔濕

TOP

比起一些唔濕既鏡,呢幾枝叫做濕
但當同一些濕既鏡來比較,呢幾枝又唔濕 ...
必思 發表於 2016-4-29 01:20

咁即係唔上唔落.

TOP

咁即係濕定唔濕?
calvin83 發表於 2016-4-28 23:43


濕,只係Ais比佢更濕

TOP

濕,只係Ais比佢更濕
manman1998 發表於 2016-4-29 07:19

都係半片八兩啦.

TOP