本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-29 12:06 編輯
其實M2同M3除左重量外..大唔大分別.__.
~榮~ 發表於 2015-4-29 00:31 
1. 可用轉角度evf, , 有水平儀, peak focusing, 實體按鈕, af快咗, 黑屏少咗
2. 揸手位好好多, 可以手持更慢快門
3. 像素高咗, 我覺得就算iso100都睇到乾淨咗, crop相將相又好d, 靚過m1, m2好多(影raw轉jpg, 直接影jpg唔知)
4. 電耐用d, 有反mon, 個mon好似少d反光
5. 操作m3少了很多touch mon function
6.有內閃, 好弱
7. m3 raw相要用dpp4, m2用dpp3
去肥花用相機比較就知更多 |