想問一下有M2或M3的師兄One Shot AF的Shutter Lag,即是對到焦之後到快門之間出綠格既時間長唔長? ...
harryytm 發表於 2015-4-29 00:12



好難答, 最慢嗰支22餅對焦尾少了前後移動, shutter lag算接受, 11-22mm對焦快, shutter lag少, 以m1比直頭係好快, 最好自己上i square玩下, 我揸manual 鏡, 未必能作準

TOP

本帖最後由 tolo2036 於 2015-4-29 12:06 編輯
其實M2同M3除左重量外..大唔大分別.__.
~榮~ 發表於 2015-4-29 00:31


1. 可用轉角度evf, , 有水平儀, peak focusing, 實體按鈕, af快咗, 黑屏少咗
2. 揸手位好好多, 可以手持更慢快門
3. 像素高咗, 我覺得就算iso100都睇到乾淨咗, crop相將相又好d, 靚過m1, m2好多(影raw轉jpg, 直接影jpg唔知)
4. 電耐用d, 有反mon, 個mon好似少d反光
5. 操作m3少了很多touch mon function
6.有內閃, 好弱
7. m3 raw相要用dpp4, m2用dpp3

去肥花用相機比較就知更多

TOP

M2 加 Kit Len, 手持 26 張合併
亞星 發表於 2015-4-28 17:18


師兄張相好似唔太wide, 點解要用咁多張相合成? 用什麼軟件合成?

TOP

師兄張相好似唔太wide, 點解要用咁多張相合成? 用什麼軟件合成?
tolo2036 發表於 2015-4-29 02:05

LR6可以做全景save做DNG,不過好似處理得好慢。

TOP

師兄張相好似唔太wide, 點解要用咁多張相合成? 用什麼軟件合成?
tolo2036 發表於 2015-4-29 02:05


exif says PS CS6.

i guess/think he did 2 x 13 @ 18mm in portrait mode. look at the stairs on the far left bottom corner.  

generally overlap around 30% between shots. but if handheld, may be up to 50% overlap. so not yielding very wide view of field.

TOP

師兄張相好似唔太wide, 點解要用咁多張相合成? 用什麼軟件合成?
tolo2036 發表於 2015-4-29 02:05


現場環境 kit 鏡 cover 唔晒, 又無得後退只好 zoom 去中段影多幾張返嚟用 PS 駁相.

TOP

1. 可用轉角度evf, , 有水平儀, peak focusing, 實體按鈕, af快咗, 黑屏少咗
2. 揸手位好好多, 可以手持 ...
tolo2036 發表於 2015-4-29 02:01


師兄有無試過部M3擺低4-5日無影過,之後想影時部機開唔著,原來係無電(即走電)?

TOP

回覆 47# aichun

我放左兩個星期都仲有電WOR

TOP

回覆  aichun

我放左兩個星期都仲有電WOR
hacker_wai 發表於 2015-4-29 12:41


thx
等我再試多幾次先

TOP

1. 可用轉角度evf, , 有水平儀, peak focusing, 實體按鈕, af快咗, 黑屏少咗
2. 揸手位好好多, 可以手持 ...
tolo2036 發表於 2015-4-29 02:01


THX 師兄
我有去SHOWROOM玩過啊..但太多人...好多人玩M3..費事玩太耐..不過重量M2真係輕唔少..M3又好大條黑邊..不過又好玩D=口=
有D想買住M2 3鏡SET玩住一排先..遲D先再諗M3

TOP