tolo2036 當前離線
進階會員
師兄有無試過部M3擺低4-5日無影過,之後想影時部機開唔著,原來係無電(即走電)? ... aichun 發表於 2015-4-29 12:29
TOP
M2 加 Kit Len, 手持 26 張合併 亞星 發表於 2015-4-28 17:18
aichun 當前離線
長老會員
見到你地獄谷張相,就諗起去北海道冇曬D相,張死人TransX sdcard,新買用一次就瓜咗!以後都唔幫襯! ... tolo2036 發表於 2015-4-29 16:50
咭錢事少,相片回憶先最珍貴 aichun 發表於 2015-4-29 17:21
raisin 當前離線
特級會員
最頂㽼就係一換一,永久保用!用咗好多方法都救唔番,去換過一張又係死card,又再換過一張俾我,我 ... tolo2036 發表於 29-4-2015 17:58
Tef 當前離線
我亂吹水 不喜請無視之
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
i only trust samsung and sandisk these days Tef 發表於 2015-4-29 18:01
咩牌子都會壞,睇下你的luck。我多數買kingston/samsung/toshiba. calvin83 發表於 2015-4-29 21:56
噚日一出尖沙咀mtr, 就見到大大張poster, 如此靚女咁吸引梗係囉嚟做試機相喇! 應該唔會靚女影到變豬扒卦 ... tolo2036 發表於 2015-4-29 21:52