回覆 48# 必思


E個月冇爆

TOP

你錯了、佢所有機鏡都係當玩具玩先岩
必思 發表於 2017-8-20 10:01



    一定唔係GA>< 我好愛錫佢地....

TOP

Wing sir有既係磁狗力,月月爆
必思 發表於 2017-8-20 10:00


同富士山一樣是易爆的男人

TOP

回覆  eddychoy04


    你部OM平左我成一千銀,,,
wingkps2 發表於 2017-8-20 09:59


早買早享受

TOP

回覆  必思


E個月冇爆
wingkps2 發表於 2017-8-20 10:07

冇爆鏡頭啫.

TOP

回覆  jeffryho

Panasonic G5 $6K
OM EM1 Mk II  $ 13K
OM 60 2.8  $3.6K
OM 12~50 $3K
Lumix 25 1.4 $3. ...
eddychoy04 發表於 2017-8-20 09:46


呢個組合都不錯

TOP

回覆 55# calvin83


  哈.....又俾你知道,我已經好低調....

TOP

回覆 56# jeffryho


我套都唔錯掛.  

TOP

其實計下計下, 我成套 M4/3 系統都係兩機四鏡, 又都係三萬幾, 不過唔同嘅係我分開五年買,
儲儲下買D, 好似 ...
eddychoy04 發表於 2017-8-20 09:33


我從來冇計過,剩係知我好似有幾機幾鏡,但用來用去都係kit鏡多

TOP

回覆  必思


E個月冇爆
wingkps2 發表於 2017-8-20 10:07



    呢個月未完喎

TOP