所有人講都未必及你自己親身經歷
最好有朋友借俾你試, 再唔係入部二手A7 IV, A7RV 出咗都多人轉機
FF機價錢 ...
radiocar 發表於 2023-1-11 09:36



其實講真,用左Canon 十幾年,睇住單反到無反個進程,Canon就好似講質素名牌咁,
Nikon 性價比高,Sony搶市場好進取
作為一個消費者,都開始要考慮性價比問題

TOP

唔同mount點叫上一代鏡?

Sony 單反 A mount Vario-Sonnar T* 24-70mm F2.8 ZA SSM 二手三千中就有。:kic ...
calvin83 發表於 2023-1-11 11:18


我意思係,就好似
Canon 24-70 2.8 二代
Sony 24-70 2.8 一代

TOP

我沒野好講

TOP

回覆 50# wingkps2

<<R5要轉人,鳥,動物.要入去MEUN先轉到. 呢個好似真係, R5 Fn keys 唔多係事實

TOP

回覆 51# man_man615

你揀左個最冇性價比既option
明明最簡單有呢2 個方案:
1. 轉R5
2. 轉SONY + EF 鏡

TOP

回覆  man_man615

你揀左個最冇性價比既option
明明最簡單有呢2 個方案:
1. 轉R5
2. 轉SONY + E ...
marcochl 發表於 2023-1-11 11:35


又唔可以咁講,我本身鏡都係F4,都想轉哂做F2.8
所以一次過做埋,其他定焦,都係2,3枝

TOP

回覆 54# marcochl


   我都怕我記錯. 我用咁多款,一個O記一個C記.基本係好小FN自定義. N記就真係唔記得左了.
SONY我用左咁多代.佢乜都可SET FN鍵,
所以咁多年我都冇投訴個個MEUN.因我都唔識SET咁多野.

TOP

回覆 56# man_man615


問下SONY既朋友.借部玩下先.
因為SONY好多人都覺得唔係一部相機.心裡因素好大.

TOP

又唔可以咁講,我本身鏡都係F4,都想轉哂做F2.8
所以一次過做埋,其他定焦,都係2,3枝 ...
man_man615 發表於 2023-1-11 11:42



    a7iv, 2470 gmii, 70200 gmii, Leica Noctilux-M 75mm F1.25 ASPH.轉接af adaptor

TOP

a7iv, 2470 gmii, 70200 gmii, Leica Noctilux-M 75mm F1.25 ASPH.轉接af adaptor
jeremymak 發表於 2023-1-11 12:00

買得起Noct應可以買7RV.

TOP