本帖最後由 harryytm 於 2015-4-30 02:37 編輯

我現時用緊5張Sandisk: 2張Extreme Pro 64GB, 1張 Extreme 64GB, 1張買10-18送既 Extreme 32GB, so far 未死過卡,每次回到家就全部相過曬落電腦,之後用部相機 Low level format 一次張卡。

以下係我用ATTO做既Benchmark,card reader係SanDisk ImageMate


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

今日街拍行過旺角,去啲大連鎖店街鋪試部M3 嘅對焦,Face Detect 對焦認唔到人就自動用FlexiZone - Multi,One Shot AF時,無論FlexiZone - Single 還是FlexiZone - Multi, 都唔似M1 咁出400ms綠格delay,而係一對到焦就立即落快門,爽快好多。

TOP

我現時用緊5張Sandisk: 2張Extreme Pro 64GB, 1張 Extreme 64GB, 1張買10-18送既 Extreme 32GB, so far 未 ...
harryytm 發表於 30-4-2015 00:12


Extreme Pro 係 UHS-I 版? 95/85 同 spec接近...
Extreme 95/60 達標

過相好快, 係部機用唔盡張卡既速度姐 (暫時未有邊部機用得盡 80MB/s 以上write... 比較接近係7D2同D810... 60MB/s以上都唔多)

TOP

本身有6D, 想買部細機玩下, M1 夠唔夠玩?

TOP

本身有6D, 想買部細機玩下, M1 夠唔夠玩?
beggar1210 發表於 30-4-2015 10:30


慢慢AF或手動對焦, M1夠玩

TOP

本身有6D, 想買部細機玩下, M1 夠唔夠玩?
beggar1210 發表於 2015-4-30 10:30



    M3正d,買m3啦

TOP

本身有6D, 想買部細機玩下, M1 夠唔夠玩?
beggar1210 發表於 2015-4-30 10:30


M1裝左ML之後,多左好多增值功能玩

TOP

本身有6D, 想買部細機玩下, M1 夠唔夠玩?
beggar1210 發表於 2015-4-30 10:30

係就買100D好過,M1對焦唔係好得,影唔到動態野,除非你係有心想玩部機。

TOP

有無人知M3出左代用電未?

TOP

未有,自從有晶片後,代用電有排至有得出

TOP