回覆 52# calvin83


Ching 何出此言既?
(其實6D 有短暫on list, 但得中間果點用得好崩潰)

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2016-2-2 23:56 編輯

回覆 59# marcochl
師兄你係追Tele,我係追Wide,所我偏向FF嗰邊。
如果師兄你真係邊Tele嘅話就唔好諗上7D2。
我街拍係距離1.5米咁影人。

TOP

本帖最後由 marcochl 於 2016-2-3 00:00 編輯

回覆 62# harryytm

哦,wide 我就m3 啦,支1122 @m3 好好用

我對m3 主要不滿就係shutter lag ........手快mf 到都冇用,等得evf / screen ready 已經gg

TOP

其實我極少用36-100 range

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2016-2-3 00:03 編輯

回覆 63# marcochl

EF-M11-22我都有,而且仲有EF-S 10-18,但係我多數係好暗嘅街頭拍,要大光圈先用到1/320以上快門,而100D/M1去到ISO1600經係極限,用埋細光圈鏡有想死嘅感覺,所以我用開35mm f2 IS/50mm f1.8 STM+6D個組合。

TOP

本帖最後由 marcochl 於 2016-2-3 00:05 編輯

回覆 65# harryytm

呢個時候我一係信支野is (的確好抽得)
或者轉22f2

買咁多野,最抵就係m1 22mm + adapter set

我onlist 6d 其中一個原因就係iso, ff iso 真係好impressive

然後我仲有支陳年50 1.8II 同18-55 II (400d 果個年代買)

TOP

回覆  WAI2

D 大公司冇啦
豐kit / body 都冇
百2 樣都有,body 開$10100,kit 12k
似乎係得so 先有正常價 ...
marcochl 發表於 2016-2-2 23:46


百開body$10100,真係食得蕉

TOP

回覆 66# marcochl
但我無可能叫街拍個主角停低比我影掛?叫得到唔係我想要個畫面啦!

TOP

回覆 68# harryytm

快d 出部ff mirrorless la

TOP

回覆 67# WAI2


So 記同價已經係kit

百記真係唔係做香港生意

TOP