咁6D真係冇喎
必思 發表於 2016-4-9 22:49

E加D單反沒全電子快門...

TOP

一部FF機
快門最快先1/4000 秒
觀景器唔係100%

佢定位係5D以下 70D以上
但功能差又過70D ,除左叫係 ...
yusp 發表於 2016-4-9 21:41



    SPEC 寫哂出黎都叫伏?

TOP

SPEC 寫哂出黎都叫伏?
京 發表於 2016-4-10 01:11



    師兄既意思可能係話寫埋出來你都仲買就真係抵死

TOP

本帖最後由 京 於 2016-4-10 01:36 編輯
師兄既意思可能係話寫埋出來你都仲買就真係抵死
必思 發表於 2016-4-10 01:19



    我果然抵死~~~
不過唔緊要啦~~我用左成年幾都未需要用過1/4000S以上快門

TOP

師兄既意思可能係話寫埋出來你都仲買就真係抵死
必思 發表於 2016-4-10 01:19

唔睇即買, 乜機都可以係伏.

TOP

本帖最後由 京 於 2016-4-10 01:36 編輯
1/16000s係電子快門, 高低機都係一樣.
calvin83 發表於 2016-4-9 22:44



    咁罪大部A6300都係得1/4000S 係咪都算係伏機?

TOP

我果然抵死~~~
不過唔緊要啦~~我用左成年幾都未用過1/4000S以上快門 ...
京 發表於 2016-4-10 01:32



    部機都冇1/4000s以上快門,你用多十年都唔會有,又點會用到呢?

TOP

部機都冇1/4000s以上快門,你用多十年都唔會有,又點會用到呢? ...
必思 發表於 2016-4-10 01:37



打漏左"需要"兩個字

TOP

唔睇即買, 乜機都可以係伏.
calvin83 發表於 2016-4-10 01:32



    都係唔買最好,我繼續做鍵盤戰士

TOP

咁罪大部A6300都係得1/4000S 係咪都算係伏機?
京 發表於 2016-4-10 01:35



    呢部都可能係

TOP