回復 60 #manman1998

E加時興加 黑柔濾鏡

via HKEPC Reader for Android

TOP

Kodak 重出菲林,仲特別出產了呢種 Nolan 版本。
HighLamb 發表於 2023-11-2 00:14


依隻係分裝電影卷黎,唔算係正式135菲林
依款nolan係有d公司訂左一roll翻去卷完求其改個名入盒買者

TOP

买部Nikon F100吧
人中之龙 发表于 2023-11-3 05:39


如果收床级都系F1或AE1,或者Nikon FE2果D

那怕得一支鏡

TOP

本身有M42同Nikon 轉接去EOS 猛

咁富士X用 to EF 猛就OK?

TOP

本身有M42同Nikon 轉接去EOS 猛

咁富士X用 to EF 猛就OK?
manman1998 發表於 2023-11-3 22:38

接環TB好平

TOP

接環TB好平
calvin83 發表於 2023-11-3 22:47


咁直接 X to M42/Nikon

TOP

之前睇D XT2的視頻,D相麻麻;像只是飽和激高

剛睇D X100F視頻,裹面D相應該用左菲林効果,超毒

TOP

如果收床级都系F1或AE1,或者Nikon FE2果D

那怕得一支鏡
manman1998 發表於 2023-11-3 07:08 PM


Nikon F100係Ebay二手很平,當然,要文青風,FA/FE2/FM2/F3HP...etc.比較理想

TOP

Nikon F100係Ebay二手很平,當然,要文青風,FA/FE2/FM2/F3HP...etc.比較理想
人中之龍 發表於 2023-11-5 10:22


諗起電影投奔怒海林子祥拎住部Nikon

TOP

諗起電影投奔怒海林子祥拎住部Nikon
manman1998 發表於 2023-11-5 11:52 AM


佢果部係大F,子彈都打唔穿,不過今時今日無反年代,老一輩既攝影人才會用佢,我都有F2AS同F3P,長放防潮箱,多數用F4E,F5同F6多,有A同AF,太方便了,本來都想買部FM3A,但Ebay上,品相好要過萬,唔值

TOP