calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
TOP
KLY 當前離線
中級會員
Kodak 重出菲林,仲特別出產了呢種 Nolan 版本。 HighLamb 發表於 2023-11-2 00:14
manman1998 當前離線
特級會員
买部Nikon F100吧 人中之龙 发表于 2023-11-3 05:39
本身有M42同Nikon 轉接去EOS 猛 咁富士X用 to EF 猛就OK? manman1998 發表於 2023-11-3 22:38
接環TB好平 calvin83 發表於 2023-11-3 22:47
人中之龍 當前離線
如果收床级都系F1或AE1,或者Nikon FE2果D 那怕得一支鏡 manman1998 發表於 2023-11-3 07:08 PM
Nikon F100係Ebay二手很平,當然,要文青風,FA/FE2/FM2/F3HP...etc.比較理想 人中之龍 發表於 2023-11-5 10:22
諗起電影投奔怒海林子祥拎住部Nikon manman1998 發表於 2023-11-5 11:52 AM