manman1998 當前離線
特級會員
咁就一定要買閃啦 必思 發表於 2013-10-30 22:02
TOP
必思 當前離線
呢度巧厠係得你咬住禾唔放噃 y2kming 發表於 2013-10-30 22:01
妖... 我玩DSLR 咁耐,從來未用過內閃 manman1998 發表於 2013-10-30 22:06
y2kming 當前離線
Banned
買啦,等乜? 必思 發表於 2013-10-30 22:08
就算好弱雞嘅90EX閃都好過內閃 tolo2036 發表於 2013-10-30 22:05