咁就一定要買閃啦
必思 發表於 2013-10-30 22:02

妖... 我玩DSLR 咁耐,從來未用過內閃

TOP

呢度巧厠係得你咬住禾唔放噃
y2kming 發表於 2013-10-30 22:01



    其實你係咪俾我地講中咗呢?真心問

TOP

妖... 我玩DSLR 咁耐,從來未用過內閃
manman1998 發表於 2013-10-30 22:06



    買啦,等乜?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買啦,等乜?
必思 發表於 2013-10-30 22:08

星期日去左南生圍之嘛...

身痕到飛起

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

就算好弱雞嘅90EX閃都好過內閃
tolo2036 發表於 2013-10-30 22:05

熱靴 功用多到一時都諗唔起咁多

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP