提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2013-10-31 18:29 編輯
http://camerasize.com/compare/#455,491

QE3 發表於 2013-10-31 18:23


嘩, 咁睇就好大部   

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

QE3 發表於 2013-10-31 18:23


豬X,唔係猪
    ,search GX7

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2013-10-31 19:06 編輯
講真其實豬系真係唔細, 不過勝在樣樣齊~
QE3 發表於 2013-10-31 18:33


豬X系似乎喺M4/3家族中係最肥大嘅品種

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

豬系似乎喺M4/3家族中係最肥大嘅品種
pc1668 發表於 2013-10-31 18:49



    豬High系先至最貴最肥大

TOP

其實內閃係好方便.  有嘅話, 話起手要, 隨時隨地可以用, 完全唔用亦可.  冇嘅話, 得一個結果, 就係冇得用 ...
pc1668 發表於 2013-10-31 12:38

我玩SLR 都冇內閃,外閃一早習以為常... 就算屋企影物件都跳燈

成日覺機頂直打,打到個人唔靚

TOP

基本上乜都要外加好似係擴充方便,但係多一舊就是多一舊,
有時想加閃補補光,又要拎出黎上落去 ...
必思 發表於 2013-10-31 12:50

依家直頭係外閃同飛燈器並肩而行,未出平TTL 飛燈器的話,閃燈計劃根本可能還是擱置

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2013-10-31 20:03 編輯
所謂頂級 Pro 機高級型號冇內閃係奸泥一大敗筆!  比方說 Pro 佬唔駛 All See 咩?!  ...
QE3 發表於 2013-10-31 17:47

拎得套重裝備果D,多數帶埋部機仔,記錄一下嘛

唔造內閃係基於部機嘅 一體性/密封性... 咁樣上天下海

TOP