QE3 當前離線
Banned
TOP
pc1668 當前離線
特級會員
http://camerasize.com/compare/#455,491 QE3 發表於 2013-10-31 18:23
必思 當前離線
QE3 發表於 2013-10-31 18:23
講真其實豬系真係唔細, 不過勝在樣樣齊~ QE3 發表於 2013-10-31 18:33
豬系似乎喺M4/3家族中係最肥大嘅品種 pc1668 發表於 2013-10-31 18:49
manman1998 當前離線
其實內閃係好方便. 有嘅話, 話起手要, 隨時隨地可以用, 完全唔用亦可. 冇嘅話, 得一個結果, 就係冇得用 ... pc1668 發表於 2013-10-31 12:38
基本上乜都要外加好似係擴充方便,但係多一舊就是多一舊, 有時想加閃補補光,又要拎出黎上落去 ... 必思 發表於 2013-10-31 12:50
所謂頂級 Pro 機高級型號冇內閃係奸泥一大敗筆! 比方說 Pro 佬唔駛 All See 咩?! ... QE3 發表於 2013-10-31 17:47