上次佢個價訂得高過XT1, 不過係佢先出,今次如果同位我就ok了。 當然要睇埋係咪俾到rumor講嘅野啦    ...
mail4kawai 發表於 2016-9-2 10:21



    等你開箱

TOP

等你開箱
必思 發表於 2016-9-2 10:26

我預左筆基金架喇

via HKEPC Reader for Android

TOP

我預左筆基金架喇  

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-9-2 10:30



    就係知你會買

TOP

原來而家XP2都係10K多啲,都跌左唔少。

via HKEPC Reader for Android

TOP

原來而家XP2都係10K多啲,都跌左唔少。

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-9-2 10:31


一開賣時有舖賣過$10XXX,應該話個價好硬,唔穿10K

TOP

一開賣時有舖賣過$10XXX,應該話個價好硬,唔穿10K
必思 發表於 2016-9-2 10:34

吓,開賣有試過10K?  我問親都正價

via HKEPC Reader for Android

TOP

XT2一出, XT1 應該就快跌價乎?

TOP

吓,開賣有試過10K?  我問親都正價  

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-9-2 10:42



當時問咗,諗住一開賣都咁,仲有得跌,等去旅行先出手,點知。。。
我就黎去另一次旅行XT2出佢都唔跌

TOP

FUJI機我一定等跌價



蓋下大樓先

先黎個一冷一熱





附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

FUJI機我一定等跌價



蓋下大樓先

先黎個一冷一熱





...
akitohk 發表於 2016-9-2 11:00

唔知係咪心理作用,硬係覺得Fuji對綠色嘅演繹係特別好

via HKEPC Reader for Android

TOP