必思 當前離線
特級會員
上次佢個價訂得高過XT1, 不過係佢先出,今次如果同位我就ok了。 當然要睇埋係咪俾到rumor講嘅野啦 ... mail4kawai 發表於 2016-9-2 10:21
TOP
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
等你開箱 必思 發表於 2016-9-2 10:26
我預左筆基金架喇 via HKEPC Reader for Android mail4kawai 發表於 2016-9-2 10:30
原來而家XP2都係10K多啲,都跌左唔少。 via HKEPC Reader for Android mail4kawai 發表於 2016-9-2 10:31
一開賣時有舖賣過$10XXX,應該話個價好硬,唔穿10K 必思 發表於 2016-9-2 10:34
ayacalip 當前離線
進階會員
吓,開賣有試過10K? 我問親都正價 via HKEPC Reader for Android mail4kawai 發表於 2016-9-2 10:42
akitohk 當前在線
FUJI機我一定等跌價 蓋下大樓先 先黎個一冷一熱 ... akitohk 發表於 2016-9-2 11:00