manman1998 當前離線
特級會員
M仔sensor大,食到老鏡一樣要清 必思 發表於 2013-11-1 17:38
TOP
必思 當前離線
E仔! QE3 發表於 2013-11-1 18:14
根本整個無反相機家族,$本身就唔合理... 依家70D同D7100 先$7k幾 盒仔相機唔係值$2k~3k,值幾多? ... manman1998 發表於 2013-11-1 19:30
依柯蛇40D y2kming 發表於 2013-11-1 09:57
咁點解70D要賣7k幾? 必思 發表於 2013-11-1 19:51
你爆散部70D,同爆散部 無反,咪睇到個 制作成本囉 manman1998 發表於 2013-11-1 19:57
問題係點解要賣咁平? 必思 發表於 2013-11-1 20:04
y2kming 當前離線
Banned