M仔sensor大,食到老鏡一樣要清
必思 發表於 2013-11-1 17:38

根本整個無反相機家族,$本身就唔合理... 依家70D同D7100 先$7k幾

盒仔相機唔係值$2k~3k,值幾多?

TOP

E仔!
QE3 發表於 2013-11-1 18:14



    E仔唔算街外人,閉門一家親

TOP

根本整個無反相機家族,$本身就唔合理... 依家70D同D7100 先$7k幾

盒仔相機唔係值$2k~3k,值幾多? ...
manman1998 發表於 2013-11-1 19:30



    咁點解70D要賣7k幾?

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2013-11-1 20:07 編輯
依柯蛇40D
y2kming 發表於 2013-11-1 09:57

如果唔諗 無綫TTL 飛燈... 一枝美斯58,可以令我3部機都發出 自動嘅光芒

http://www.dcfever.com/trading/view.php?itemID=2212860

TOP

咁點解70D要賣7k幾?
必思 發表於 2013-11-1 19:51

你爆散部70D,同爆散部 無反,咪睇到個 制作成本囉

TOP

你爆散部70D,同爆散部 無反,咪睇到個 制作成本囉
manman1998 發表於 2013-11-1 19:57



    問題係點解要賣咁平?

TOP

問題係點解要賣咁平?
必思 發表於 2013-11-1 20:04

數碼相機市場,由其DSLR 飽和哂啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP