死敵同級數都係7k幾,奸狼唔跟價咪唔使賣
y2kming 發表於 2013-11-1 20:23

依部唔知點拎左D像數來LV AF,同機能接近7D 嫁

TOP

死敵同級數都係7k幾,奸狼唔跟價咪唔使賣
y2kming 發表於 2013-11-1 20:23



    咁點解死敵可以賣7k幾,唔賣貴d?

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2013-11-1 21:17 編輯
咁點解死敵可以賣7k幾,唔賣貴d?
必思 發表於 2013-11-1 20:46

佢之前果部新登場過萬嫁,有D景滾

依家k3 新登場都仲$9k幾咁(官價?)

TOP

佢之前果部新登場過萬嫁,有D景滾

依家k3 新登場都仲$9k幾咁(官價?)
manman1998 發表於 2013-11-1 21:15


咁咪係囉,原本一級級,力狂攪亂檔

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2013-11-1 21:45 編輯
咁咪係囉,原本一級級,力狂攪亂檔
必思 發表於 2013-11-1 21:32

力狂嘢本身都偏貴,60D登埸都係$7k幾之嘛... 50D登場就$成萬

TOP

力狂嘢本身都偏貴,60D登埸都係$7k幾之嘛
manman1998 發表於 2013-11-1 21:44


咁即係奸狼攪亂檔先??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2013-11-1 21:54 編輯
咁即係奸狼攪亂檔先??
必思 發表於 2013-11-1 21:46

奸狼嘢本身價錢ok 嫁... 面世緊一年的40D,尾期以經插到$6k幾咁

5D2尾期$12k <--- 差D想入

TOP

奸狼嘢本身價錢ok 嫁... 面世緊一年的40D,尾期以經插到$6k幾咁

5D2尾期$12k
manman1998 發表於 2013-11-1 21:50


咁即係奸狼同力狂將佢地既無反一早定價過高,攪到要清貨收場
首批水魚真係死得好慘

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2013-11-1 22:00 編輯
咁即係奸狼同力狂將佢地既無反一早定價過高,攪到要清貨收場
首批水魚真係死得好慘 ...
必思 發表於 2013-11-1 21:55

肯定係唔多底玩,M 面世果時比我狂剷

但現役依然係貴果D,我覺得 可以不理

TOP