回覆 80# tolo2036
我估佢依支變焦畫汁可以去到冋22餅咁,夾M3 24mp $8k幾...
APSC黎計真係唔錯,睇死馬㸃搞嘞

TOP

Canon EOS-M3 EF-M 11-22mm
估不到一支二千大元的ultrawide鏡個防震可以咁堅
手持一秒, 除咗某些角度外, 基本上是十拿九穩
至於eos-m一代, 都得, 不過50%, 百分百成功約0.7秒
加大咗個手柄真係好實用, 對真係影相的人咪好有用, 多咗0.3秒
其實我未試真究竟可以手持極限去到幾多, 我祗係試番之前M1的一秒
有友台師兄試過話M3和支11-22mm鏡再加埋evf可以手持一秒, 遲d一定要試下
有乜實用, 就係可以在好暗黑環境, 祗要是靜態相, 就可以用細光圈(出星形路燈), 低iso解決要用高iso產生燥點(apsc)的問題, 張相影出來咪更乾淨和有睇頭

影RAW, DPP4.2轉JPG, AWB



1.f/5, iso 160, 一秒
IMG_0707 by tolo2036, on Flickr

2.f/5, iso 160, 一秒
IMG_0715 by tolo2036, on Flickr

3. f/4, iso 125, 一秒
IMG_0733 by tolo2036, on Flickr

4. f/4.5, iso 125, 一秒
IMG_0736 by tolo2036, on Flickr

5. f/8, iso 100,  一秒 (1881夜晚原色係咁)
IMG_0757 by tolo2036, on Flickr

6. f/5.6, iso 100, 一秒
IMG_0769 by tolo2036, on Flickr

7. f/5.6, iso 100, 一秒
IMG_0772 by tolo2036, on Flickr

8. f/5.6, iso 100, 一秒
IMG_0777 by tolo2036, on Flickr

9.f/6.3, iso 100, 一秒
IMG_0781 by tolo2036, on Flickr

10 f/5.6, iso 100, 一秒 (之前出過)
IMG_0602a_iso100F56_1s by tolo2036, on Flickr

11. f/4, iso 125, 一秒 (之前出過)
IMG_0659 efm 11-22mm 1s by tolo2036, on Flickr

大圖
https://www.flickr.com/photos/10 ... /72157649834407074/

TOP

舊底500D + NISSIN 622, 換左6D 之後支燈用唔到...擺左係到
今日汁野支舊燈手痕拎番出黎吉落M3 又用得到..XDDDD

6D + M3 雙機流XDD 雙機雙燈

TOP

副廠閃好難選,果時等永諾YN622引閃器面世,爬文後連名牌美
斯都放棄;用回原廠... 除原廠外似乎永諾及若干國產for 得比較好

TOP

話說買水貨嘅各位師兄有無走去應募個set皮套?
我經轉運,仲要遲左日先收貨, 填完野成個月都無回音, 以為自己實無行.
點知前日轉運有email黎話有貨入倉, check一check係"キャンペーン事務局",
而家等收貨好開心.

TOP

回覆 85# 肥肥

恭喜師兄。
我好怕用皮套,質地唔好好易有裂紋,質地好用時有手汗好易發mould,所以一定唔用

TOP

話說買水貨嘅各位師兄有無走去應募個set皮套?
我經轉運,仲要遲左日先收貨, 填完野成個月都無回音, 以為自己 ...
肥肥 發表於 2015-5-4 16:07

我見得5000名額,4月1日晚攞咗機後,無上去登記。但見Mobile01有出箱文,見到都幾靚。
www.mobile01.com/topicdetail.php?f=244&t=4366551
呢套嘢起碼值6百幾,機套4550日元,機繩3150日元,鏡頭蓋套(好似無另購)

TOP

話說買水貨嘅各位師兄有無走去應募個set皮套?
我經轉運,仲要遲左日先收貨, 填完野成個月都無回音, 以為自己 ...
肥肥 發表於 2015-5-4 16:07



   
請問點先可以拎到個set皮套?

TOP

請問點先可以拎到個set皮套?
雷帝 發表於 2015-5-4 17:42


要喺canon個campaign網站做登記,收到機後又要再填SN登記多野。
不過限5000個,而家個campaign已經完左
http://cweb.canon.jp/eos/campaign/eosm3-debut/
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

請問各用家M3 拍片質素如何?
室内拍片會吾會迷焦?
Thanks!

TOP