又話帶部電話去就夠  
首爾嘅話多數陪女人行街,好似冇咩好影咁。

via HKEPC Reader for Android ...
mail4kawai 發表於 2016-9-16 07:40



都係昨日放假pat pat痕試機時好想買,
如果當時佢有貨我可能已經買咗

TOP

XT2 咁貴,真係狗衝?
個直倒我覺得要入.......為左連拍快D

TOP

都係昨日放假pat pat痕試機時好想買,
如果當時佢有貨我可能已經買咗 ...
必思 發表於 2016-9-16 10:07

富士你仲揸住咩鏡響手?

via HKEPC Reader for Android

TOP

富士你仲揸住咩鏡響手?

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-9-16 10:11



    暫時得兩kit一餅,富士係買來扮文青

TOP

樓上個點解有咁多機....重要買

TOP

樓上個點解有咁多機....重要買
wingkps2 發表於 2016-9-16 10:39

買黎襯衫都要啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 906# mail4kawai


    騎羅羅就係話ED追器材..唔係提升技術喇.

TOP

XT2 咁貴,真係狗衝?
個直倒我覺得要入.......為左連拍快D
z888888 發表於 2016-9-16 10:11



    如果實戰唔係咁得,上面咪講咗當租機去旅行

TOP

回覆  mail4kawai


    騎羅羅就係話ED追器材..唔係提升技術喇.
wingkps2 發表於 2016-9-16 10:42


買器材送技術你唔係唔知下話?

TOP

樓上個點解有咁多機....重要買
wingkps2 發表於 2016-9-16 10:39



    我得P記同富士咋

TOP