我買左部Canon PS A2000 IS 一年都未夠~
重有保養~
因為LCD MON有塵(唔係鏡頭有塵), 令左去Canon尖沙咀維修中心除塵...
點知...
出事啦...除塵, 變左成支鏡同我換左, 支鏡對焦有問題, 開機關機, 鏡頭伸出伸入,
都會發出, 卡卡卡卡卡, 吱吱吱吱吱既聲...
快門變到好遲鈍同慢, 除非光線極度充足, 否則都係慢~
於事小弟因為呢件事, 而家整到第4次...
Canon維修部同我講, 『佢地整完既鏡, 係支支都會有呢d聲...』
我馬上送三字經比佢, 騙我細路仔唔識野咩...
我由A80, A620, 到而家450D,
點會有呢D問題...
重要佢大廠, 自己都有出鏡頭, 竟然同我係到吹水...
我要求佢地換機, 結果Canon話唔換...



以上係單據
最大問題係, 邊可能, 原廠維修, 整完出黎
同我講, 有怪聲係正常, 叫我接受
我點接受??
本來部機只係lcd mon有粒塵,
我自己拆開佢, 吹走粒塵都得啦,
而家整完, 攪到壞哂, 同我講, 叫我接受
同我講, 呢d聲係我心理作用~唔好太留心~
等如, 我買部車, 本來無事既, 只係入廠check下,
check完, 番黎, 副偈行一行都發出怪聲, 重要行行下死火,
然後原廠同我講, 無事架, 你心理作用渣~
大佬呀?! 呢d重唔係欺騙= =?!
最衰當時無錄佢音\_/
但係無論如何, 我唔係為左一部千幾蚊既機而勞氣
而係為左佢地咁樣推卸責任, 咁差既售後服務,
向消委會作出投訴~
小弟已經致電消委會,
未來幾日就會傳真投訴信, 據單, 資料等等比消委會,
交由消委會向Canon正式~~~
溝通下~  |