小弟要向消委會, 投訴Canon~

我買左部Canon PS A2000 IS 一年都未夠~
重有保養~

因為LCD MON有塵(唔係鏡頭有塵), 令左去Canon尖沙咀維修中心除塵...
點知...

出事啦...除塵, 變左成支鏡同我換左, 支鏡對焦有問題, 開機關機, 鏡頭伸出伸入,
都會發出, 卡卡卡卡卡, 吱吱吱吱吱既聲...

快門變到好遲鈍同慢, 除非光線極度充足, 否則都係慢~
於事小弟因為呢件事, 而家整到第4次...

Canon維修部同我講, 『佢地整完既鏡, 係支支都會有呢d聲...』
我馬上送三字經比佢, 騙我細路仔唔識野咩...

我由A80, A620, 到而家450D,
點會有呢D問題...


重要佢大廠, 自己都有出鏡頭, 竟然同我係到吹水...
我要求佢地換機, 結果Canon話唔換...








以上係單據
最大問題係, 邊可能, 原廠維修, 整完出黎
同我講, 有怪聲係正常, 叫我接受
我點接受??

本來部機只係lcd mon有粒塵,
我自己拆開佢, 吹走粒塵都得啦,
而家整完, 攪到壞哂, 同我講, 叫我接受
同我講, 呢d聲係我心理作用~唔好太留心~


等如, 我買部車, 本來無事既, 只係入廠check下,
check完, 番黎, 副偈行一行都發出怪聲, 重要行行下死火,
然後原廠同我講, 無事架, 你心理作用渣~


大佬呀?! 呢d重唔係欺騙= =?!
最衰當時無錄佢音\_/




但係無論如何, 我唔係為左一部千幾蚊既機而勞氣
而係為左佢地咁樣推卸責任, 咁差既售後服務,
向消委會作出投訴~


小弟已經致電消委會,
未來幾日就會傳真投訴信, 據單, 資料等等比消委會,
交由消委會向Canon正式~~~
溝通下~

你打咁大篇野, 好似想比canon 睇, 你better 寄比佢地director

TOP

原帖由 fo2live 於 2009-10-5 17:56 發表
你打咁大篇野, 好似想比canon 睇, 你better 寄比佢地director

我已經SD左幾次投訴信比CANON
完全無用~~~~~


所以等我攪大件事佢
睇佢點死~


最大問題係, 佢地維修中心既人,
打黎, 誤導消費者\__/
呢樣最衰, 整唔到咪直接話整唔到lo
竟然講大話, 厄消費者,
重要話我地換既新鏡頭, 支支都係咁既聲,
對唔住, 我真係接受唔到,
一部維修完既機, 竟然有咁既問題...

大佬呀, 我唔要求100%整好同新機一樣
至少唔會而家咁, 發出怪聲, 支卡支卡支卡, (唔係機械伸縮既聲)
而係有野頂住頂住, 有野係入面, 有問題,
完全唔正常既聲,

K LEI KA LA 既聲, 點接受~

[ 本帖最後由 rice007 於 2009-10-5 18:01 編輯 ]

TOP

支持你, 加油  !

TOP

原帖由 rice007 於 2009-10-5 17:57 發表

我已經SD左幾次投訴信比CANON
完全無用~~~~~


所以等我攪大件事佢
睇佢點死~


最大問題係, 佢地維修中心既人,
打黎, 誤導消費者\__/
呢樣最衰, 整唔到咪直接話整唔到lo
竟然 ...


send to fruit daily

TOP

原帖由 65c02 於 2009-10-5 18:01 發表


send to fruit daily

正準備如此~
各位認為, SD去生果日報,
同消委會, 一齊POP CANON

會點呢...

TOP

乜你認為 "消委會" 會有用???

我建議你去apple 投訴版
效果會好好多

TOP

原帖由 fo2live 於 2009-10-5 18:05 發表
乜你認為 "消委會" 會有用???

我建議你去apple 投訴版
效果會好好多

明白明白...
希望呢星期內見報啦...

TOP

蘋果只係會幫你refer番去CS, 搵東方啦

TOP

唔整好過整

send a letter to JP canon la
有用些

[ 本帖最後由 free3sky 於 2009-10-5 22:47 編輯 ]

TOP