Monet90 當前離線
進階會員
TOP
snap820 當前離線
Banned
cloudsfish 當前離線
初級會員
goalsp 當前離線
IIII 當前離線
Wah On 當前離線
Premier
特級會員
b-29 當前離線
buscocamp 當前離線
Honor系咪大陸系列? 不過用緊MATE 10~想用唔同牌子 上星期睇過呢部NOTE8~唔系要自己裝PLAYSTORE咩? ... dc97_2013 發表於 2018-2-7 12:32
al21 當前離線
I'll rock you!!
Max1已爆mon,冇乜好選擇,捱住等max3中 IIII 發表於 2018-2-8 07:45
tse111 當前離線
爆mon好似整番都唔貴喎(唔sure, 好似200人仔內), 整番好第日有max3都可以當後備用,依家又唔使等得咁慘 ... al21 發表於 2018-2-8 13:31