AMOLED 燒印無得唔認
imax 發表於 2018-10-23 18:23

我有個疑問,如果部I燶X係保養期內有燒印,有冇得免費換mon?

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

話說我老死賣咗部GS9+俾客,正synergy行機,從其他批發拆,開佢自己舖單
幾個月後玩到屏上方約1/5有燒印, ...
cpk 發表於 2018-10-23 17:24

note 7 大量自焚之後打擊銷量

為救亡所以CS維修方面寬鬆咗

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我又唔覺note7爆前好差
我之前note 5 漏液晶,
上去cs整,但冇零件
最後賠番買入價比我 ...
Mrcheng 發表於 2018-10-23 21:59

sorry,漏液晶的係爆 mon 成個 mon 紫色?
假如係的話咁都唔算人為免費換俾你?

TOP

我有個疑問,如果部I燶X係保養期內有燒印,有冇得免費換mon?

via HKEPC Reader for Android ...
andypson 發表於 2018-10-23 18:35


LG同APPLE都唔包, sony未知, 但TSO維修話事相信都........
所以厘個位三叔第一年既標準保養包, 真係令人安心好多

TOP

部8+無啦啦有死點,有保早幾個星期拿上去整,問都晤問就收了部機,個幾鐘後就sms拿得,上到去話check 到電池有問題換埋.晤通依家上親去整機都順便換埋電.

TOP

試過保養期內***機爆液晶
無外表傷痕
CS死都話係人為要比錢先整

TOP