andypson 當前在線
進階會員
AMOLED 燒印無得唔認 imax 發表於 2018-10-23 18:23
TOP
cpk 當前離線
Banned
reliever 當前離線
imax 當前離線
話說我老死賣咗部GS9+俾客,正synergy行機,從其他批發拆,開佢自己舖單 幾個月後玩到屏上方約1/5有燒印, ... cpk 發表於 2018-10-23 17:24
Mrcheng 當前離線
QAFHK 當前離線
我又唔覺note7爆前好差 我之前note 5 漏液晶, 上去cs整,但冇零件 最後賠番買入價比我 ... Mrcheng 發表於 2018-10-23 21:59
akitohk 當前離線
特級會員
我有個疑問,如果部I燶X係保養期內有燒印,有冇得免費換mon? via HKEPC Reader for Android ... andypson 發表於 2018-10-23 18:35
bassfranky 當前離線
Cartesius 當前離線