都可講下供參考
出現同情況但唔同牌子,本身日日都會洗電話習慣
早排如常洗電話,但之後發現鏡頭內有水氣, ...
eastaegis122 發表於 2021-7-3 00:54 
再續...
本身都打定輸數但都唔太相信維修中心講既野
一邊去睇電話, 一邊上網睇下拆機係點, 壞左可以見到咩病徵
坐定定一拆開搵粒毛菌都無,客務中心應有專業+大量例子判斷,點可以亂講
反正都開唔到,就拆散晒開埋d護蓋睇下學習下
Mon 等等望落都正常, 係底板打開蓋好似有dd上網講既徵狀, d腳位有腐蝕微狀,但手上放大鏡真係睇唔清,唔肯定係果d叫膠水定d 咩黎
部機長期著住之前又無水氣,估計睇錯
之前搵支(((精密儀器清潔劑))) ,一百幾十蚊,所有零件做個深層清潔,再風乾等等
再駁返埋,由心開心出黎,著得返正正常常!!!
個人經歷分享,希望遇到差不多經歷既師兄可參考一下,祝各位著得返機
見到跌爆mon 應該都唔太難搞
!! 需注意睇資料同拆開時邊框有膠黑邊,仲有d會落黑色類似膠水封邊
爭E 2樣野,搞好又再洗下電話睇下...
ps
原來sony X1 iii 係未出,但好似4月已經有review,
另一選擇小米有個細後mon果部又係唔見 |