正正解釋沒全防水,所以就算任何標榜IP68 都好,都有機會入水。

TOP

鏡頭會唔會有溫差問題, 好似戴眼鏡出入冷氣房時的霧氣

TOP

有無溫差問題要用家自己先知喎...
你冷氣房內洗完機然後攞出去房曬?

TOP

都係抹下算
hkhappy945 發表於 2021-7-3 13:03



    THANKS FOR INFO

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

都可講下供參考
出現同情況但唔同牌子,本身日日都會洗電話習慣
早排如常洗電話,但之後發現鏡頭內有水氣, ...
eastaegis122 發表於 2021-7-3 00:54

再續...
本身都打定輸數但都唔太相信維修中心講既野
一邊去睇電話, 一邊上網睇下拆機係點, 壞左可以見到咩病徵
坐定定一拆開搵粒毛菌都無,客務中心應有專業+大量例子判斷,點可以亂講

反正都開唔到,就拆散晒開埋d護蓋睇下學習下
Mon 等等望落都正常, 係底板打開蓋好似有dd上網講既徵狀, d腳位有腐蝕微狀,但手上放大鏡真係睇唔清,唔肯定係果d叫膠水定d 咩黎
部機長期著住之前又無水氣,估計睇錯

之前搵支(((精密儀器清潔劑))) ,一百幾十蚊,所有零件做個深層清潔,再風乾等等

再駁返埋,由心開心出黎,著得返正正常常!!!

個人經歷分享,希望遇到差不多經歷既師兄可參考一下,祝各位著得返機

見到跌爆mon 應該都唔太難搞

!! 需注意睇資料同拆開時邊框有膠黑邊,仲有d會落黑色類似膠水封邊
爭E 2樣野,搞好又再洗下電話睇下...


ps
原來sony X1 iii 係未出,但好似4月已經有review,
另一選擇小米有個細後mon果部又係唔見

TOP

其實D材質老化咪入水.....佢就算IP68 咪一樣唔係FOR你一世防水


某文
防水是有時間性的,具備防水高等級不代表永遠

TOP

其實D材質老化咪入水.....佢就算IP68 咪一樣唔係FOR你一世防水


某文
防水是有時間性的,具備防水高等級不 ...
樹下乘涼 發表於 2021-7-3 17:41


起碼保養期內唔會老化就OK

TOP

再續...
本身都打定輸數但都唔太相信維修中心講既野
一邊去睇電話, 一邊上網睇下拆機係點, 壞左可以見到 ...
eastaegis122 發表於 2021-7-3 17:10

咩型號機, 我有幾部舊機都係mon 唔著, 但充電和按實體製知道work , 唔知有無得自己整?

TOP

回復 19 #kof2002

可先上網睇下手頭上機型號+拆機/維修,
睇多d資料下可以點做先,相信點都有方法整到大部份情況

TOP