偉偉偉 當前離線
進階會員
師兄想問埋水貨個間$4200 平身間野收唔收機架? 唔該 獨行俠 發表於 2020-8-23 10:14
TOP
timso 當前離線
中級會員
唔多覺眼見佢收機都係果句啦!買得水鬼機有心理準備無保養 偉偉偉 發表於 2020-8-23 11:37
師兄用緊咩台?5G timso 發表於 2020-8-23 11:58
數捐窿 偉偉偉 發表於 2020-8-23 14:17
餓狼 當前離線
港版係咩firmware? 大6 版HK用應該刷邊個firmware? 餓狼 發表於 2020-8-23 19:16
HK: WW_17.0823.2007.32 timso 發表於 2020-8-23 19:40
elvisk 當前離線
Kennyyip2468 當前離線
ohohcf 當前離線
初級會員