師兄想問埋水貨個間$4200
平身間野收唔收機架?
唔該
獨行俠 發表於 2020-8-23 10:14



  唔多覺眼見佢收機都係果句啦!買得水鬼機有心理準備無保養

TOP

唔多覺眼見佢收機都係果句啦!買得水鬼機有心理準備無保養
偉偉偉 發表於 2020-8-23 11:37


師兄用緊咩台?5G

TOP

師兄用緊咩台?5G
timso 發表於 2020-8-23 11:58


數捐窿

TOP

數捐窿
偉偉偉 發表於 2020-8-23 14:17


我本來都打算 Sep MNP 過去,可惜 1010 出左 ROG 3 . . .

TOP

本帖最後由 餓狼 於 2020-8-23 19:19 編輯

港版係咩firmware?
大6 版HK用應該刷邊個firmware?

TOP

港版係咩firmware?
大6 版HK用應該刷邊個firmware?
餓狼 發表於 2020-8-23 19:16


HK:  WW_17.0823.2007.32

TOP

HK:  WW_17.0823.2007.32
timso 發表於 2020-8-23 19:40

thanks

TOP

有冇人玩硬核調較 下面既核芯解放?  入面好多setting 大中小核 gpu 一堆野set

TOP

我手機用緊wifi6 5g+2.4g
down load咗幾個 wifi dbm meter (wifi analyzer , wifi信號強度表 ,wifi信號強度計)
諗住測試5ghz 70dbm會唔會自動轉2.4ghz
點知自動重新開機
唔知係我手機問題定rog softwear有問題
大家有時間幫手試試

TOP

小第諗住今個星期買 16GB 版咁多位用家個 mon 係咪真係好唔掂打機同睇片都多

TOP