點睇係水貨/行貨?

TOP

點睇係水貨/行貨?
bbson2008 發表於 2020-8-27 15:29

大陸水機個機背有TENCENT個名
港行就冇

TOP

點睇係水貨/行貨?
bbson2008 發表於 2020-8-27 15:29


凶宅買咪一定行囉!水鬼機咪陰和囉!

TOP

Yuen Long CSL 竟然無 ROG3 賣...

TOP

Yuen Long CSL 竟然無 ROG3 賣...
timso 發表於 2020-8-29 00:29


嗰間野連Demo機都無得玩而且好多間凶宅都係得一部半部放係到賣!

TOP

今日終於成功到貨,其實早兩日都送過貨黎但發現部機有花(asus qc真係有代改進),之後同送貨員吹下水,佢話呢部野勁少貨原因係冇乜人買,佢送40部機全部都係note20 同iphone,我呢部係40部既唯一一部asus!其實我都係對rog有愛先買,對比我部rog2 色彩真係差左少少,但反應真係順好多就真既!

TOP

今日終於成功到貨,其實早兩日都送過貨黎但發現部機有花(asus qc真係有代改進),之後同送貨員吹下水,佢話 ...
蝦米仔 發表於 2020-8-29 08:59


港行咁貴當然無人買如果係五六千價位應該受歡迎!

TOP

港行咁貴當然無人買如果係五六千價位應該受歡迎!
偉偉偉 發表於 2020-8-29 09:07


其實講真我買佢原因除左對rog有愛,就係唔鍾意三星用彎mon,如果三星旗艦用返平mon,我都會買返三星,asus軟件同ui真係有代改進

TOP

其實講真我買佢原因除左對rog有愛,就係唔鍾意三星用彎mon,如果三星旗艦用返平mon,我都會買返三星,asu ...
蝦米仔 發表於 2020-8-29 09:36




得返最後兩部 之前十幾部俾人掃
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

如果網上買 係咪以買個一刻時間作準
我見再取貨都實要9月打後 實過首購優惠
HSBC RED卡 有4% 網上買野

TOP