bbson2008 當前離線
初級會員
TOP
RS200Terry 當前離線
中級會員
點睇係水貨/行貨? bbson2008 發表於 2020-8-27 15:29
偉偉偉 當前離線
進階會員
timso 當前離線
Yuen Long CSL 竟然無 ROG3 賣... timso 發表於 2020-8-29 00:29
蝦米仔 當前離線
今日終於成功到貨,其實早兩日都送過貨黎但發現部機有花(asus qc真係有代改進),之後同送貨員吹下水,佢話 ... 蝦米仔 發表於 2020-8-29 08:59
港行咁貴當然無人買如果係五六千價位應該受歡迎! 偉偉偉 發表於 2020-8-29 09:07
其實講真我買佢原因除左對rog有愛,就係唔鍾意三星用彎mon,如果三星旗艦用返平mon,我都會買返三星,asu ... 蝦米仔 發表於 2020-8-29 09:36
pwct 當前離線