鷄肶師兄D嘢真係有毒, 最衰剛賣咗MX4,
唔怪得鷄肶師兄唔介紹MX4, 原來有後著。
一字記之曰"服", 好嘢。

TOP

我身上冇藍牙耳機,要等陣搵下試

via HKEPC Reader for Android

TOP

有鷄肶師兄壓陣. 好似冇咗D打手來搞事。

TOP

雞髀佬鑊鑊都早咁多有行版機玩.....

我地呢d平民真係唔知幾時先買到

TOP

未有reboot ,但有少少bugs

via HKEPC Reader for Android

TOP

MX4 PRO 影相麻麻,D光影到一圈圈咁,仲有D相好紅。

TOP

OTG YES
PRICE UNKNOWN
EARPHONE MOST LIKELY THEY WILL FREE FOR YOU
oo2oo299999 發表於 2014-12-2 11:35 PM


香港幾時開始賣
我同我朋友表示好有興趣

TOP

性能個d吳驚差,有信心。只係想問
雞髀兄幾時有得定!等得好心急

TOP

我今日再補多D資料先等等

TOP

影相果到真係扣哂分.....
加埋MX4 D bug仲未攪掂...真係令人卻步

TOP