個MON質素係唔係真係好好

TOP

影相果到真係扣哂分.....
加埋MX4 D bug仲未攪掂...真係令人卻步
阿峰 發表於 2014-12-3 21:52


有咩BUG

TOP

how much???

TOP

本帖最後由 explorerhk 於 2014-12-6 23:34 編輯
how much???
paladinwa 發表於 2014-12-5 01:31


尋日問左wilson, 佢話18號先出, 得16GB同32GB, 無64GB, 價錢分別16GB係3099定3199, 32GB就好似係3500唔洗.

TOP

無64GB版?!有無搞錯

TOP

本帖最後由 浸食 於 2014-12-6 16:35 編輯

胃信訂野駛唔駛vip?

TOP

胃信,到時又玩,有得睇,無得食。想買都係去訂穩陣

TOP

尋日問左wilson, 佢話18號先出, 得16GB同32GB, 無64GB, 價錢分別16GB係3099定3199, 32GB就好33500唔洗. ...
explorerhk 發表於 2014-12-6 15:59



    唔那係呀...又冇64
姐係迫我唔買MEIZU姐

TOP

聽日我部mx4 pro 32gb都到香港
連運費4000港紙左右

TOP

睇左d中肯既評測,都係決定試下demo先
要睇下係唔係"綠mon"同埋2k+拖底遊戲性能係唔係太嚴重~~

TOP