waimanliu 當前離線
進階會員
Tom_jerry 當前離線
而家用緊13 ultra (OS version 1.0.8.0). 試過晒網上面搵到O既方法都係DELAY, 一係就直情唔再彈出嚟 ... waimanliu 發表於 2024-4-12 01:34
TOP
回覆 Tom_jerry 但要ROOT ..... waimanliu 發表於 2024-4-12 01:53
翹 當前離線
不需要root 齋裝+設為自動啟用+允許通知 Tom_jerry 發表於 2024-4-12 09:58
肯定得?? 太上老君 翹 發表於 2024-4-12 02:17
喵部妖米work Tom_jerry 發表於 2024-4-12 10:19
咁咪可以一勞永逸 太上老君 翹 發表於 2024-4-12 02:27
moarfish 當前離線
中級會員