windows phone啊,仲wm,錯
nokia係唔會執粒,心水清會知我講咩
lcska02nkc 發表於 2013-9-18 21:09



    轉型做武器

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

PCCW表示會有1020 plan

TOP

唉...N記浩氣長存

TOP

講 OS .. 其實 WP 穩定度 係 Android 與 IOS 之間.
不過app就輸百幾條街. 連尾燈都望唔到.
咁好講第二樣. 你要做第一個app.. 你會揀邊個platform?
如果你只有資源做兩個platform, 你會揀邊兩個?

TOP

回復 25# mcdull


    agree
睇個Windows Phone 軟體討論 group來來去去都冇新apps好講,就知wp d apps幾弱,所以wp成日sell影相有幾好,真係多Q魚,想影相好不如帶部dc,用手機梗係想各樣野都可以玩到,唔係洗乜用6k買部手機

TOP

Nokia 新機係得.. 但係得都冇用. 即係比部最勁既打機電腦你, 淨係比你裝個XP乜都冇得裝, 最多比你ICQ下. 你要部機幾勁都冇用. 除非佢可以用x86 cpu.. 但係整個windows phone個生態就會亂晒. 又或者, MS出個mod行android app.. 不過就會笑死人..

TOP

回復 27# mcdull


    我覺得佢出個MOD行ANDROID APP真係唔錯,不過佢連自己WP APP都咁多問題,仲MOD APK, 我諗慘過BB10 百九幾倍,但有好過無。

TOP

本帖最後由 tychan7 於 2013-9-19 11:06 編輯
不過app就輸百幾條街. 連尾燈都望唔到.
mcdull 發表於 2013-9-19 09:55


呢嗰比喻太抽象, 又唔貼切, 我都可以講android的穩定度輸wp百幾條街. 連尾燈都望唔到, 我仲可以舉埋例子, 我老婆部S2每日都要清幾次後台, 我部920就唔使.

咁好講第二樣. 你要做第一個app.. 你會揀邊個platform?
mcdull 發表於 2013-9-19 09:55

我要做第一個app, 一邊市場大, 但已經有9千幾個同樣的app同我競爭, 我仲要諗辦法證明我嗰app冇毒; 另一邊, 市場細, 但未有競爭. 有人鐘意成熟市場, 有人鐘意新興市場, 揀邊個platform, 真喺見仁見智.

如果你只有資源做兩個platform, 你會揀邊兩個?
mcdull 發表於 2013-9-19 09:55

分散投資落成熟市場同新興市場, 有咩唔好?

即係比部最勁既打機電腦你, 淨係比你裝個XP乜都冇得裝, 最多比你ICQ下.
mcdull 發表於 2013-9-19 10:06

呢個比喻仲差, 依家Nokia部機只可以裝個wp8, 然後"乜都冇得裝"? 我又問下android依家玩到幾多個xbox的game? 例如halo? 啲人揸住部4核, 8核的機淨識玩糖果, 即係俾門大炮你, 你走去打蚊.

TOP

回復 29# tychan7


    ching 你目標是想穩定啫,明白,但點解唔用asha201,幾舊水又穩定

TOP