請問點放個ZIP 去GN?
GN 用到SD CARD?
tkop 發表於 2012-4-24 15:48

基本上用usb cable 駁部GN去pc 就放到

TOP

TOP

回復 12# panda360


    三星手寫我一次過寫兩至三個字~
仲有速成倉頡~

TOP

回復 9# peterhin1


    仲咩要教佢unlock bootloader
如果佢原裝行ROM 就已有啦洗咩刷
如果係係日水咁一定改過ROM unlock bootloader啦~

TOP

Thanks ching 用你個方法 刷入 kindle Fire 一樣 ok

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

good, thankyou for sharing.

btw, 有無方法整走喲key stroke sound.

TOP

裝左得速成,倉頡,注音,搵唔到手寫
點開手寫?

TOP

裝左得速成,倉頡,注音,搵唔到手寫
點開手寫?
milkboy 發表於 2012-5-25 11:09



    點開手寫?
thx

new galaxy nexus user

TOP

港行4.0.2時都冇用過佢三星輸入法.....
反而免費嘅蒙恬就有用.

TOP