note5無menu鍵係唔係用唔到?

TOP

note5無menu鍵係唔係用唔到?
wongkingfai 發表於 2015-9-7 21:31

長按多工制 就係 Menu 

TOP

長按多工制 就係 Menu 
別問我是誰 發表於 2015-9-7 23:59



    呢個方法係呢個股票app唔得,一按住已經即刻退出

TOP