本帖最後由 madebyp90 於 2017-8-5 02:18 編輯
本身就搬,所以唔太想洗冷氣
不過之前36度,明顯不夠之前凍
所以即興洗冷氣
首先開大其他冷氣,窗口機開風1hr
主角A
1990年的分體
26年................
每2-3年洗一次,好少用(我唔開冷氣訓)
coil水入壺直上(叔叔不愛加水)
2轉coil水後
1.5匹水壓槍fullpower下,完全冇打彎
閃亮
入水,吹吹
主角B
1997年 1.5匹
一日開 over 14hr
coil 水直上
三轉coil水
1.5匹水壓槍fullpower
閃亮,完全冇打彎
叔叔有練過(勿學), 正常要包好防入水
r410/r22工具
本身有支R22 20kg,分體用哂也只是由53psi->56psi(對上一次入是5年前)
北上買支500g $15
入完4.2A收工
不足500g................
4pm洗到6:30
洗完
分體冇特別
1.5匹用電少了0.5A
凍了2度
希望頂到今年
成本,農藥壺$70
coil水 $55(用淨一半)
r22雪種錶$45人仔
雪種$15人仔
咀$8人仔
r410雪種錶 $1xxx(借)
本身好多工具借哂比人,直接買新 |