夏日流言終結者

本帖最後由 madebyp90 於 2017-8-5 02:18 編輯

本身就搬,所以唔太想洗冷氣
不過之前36度,明顯不夠之前凍
所以即興洗冷氣
首先開大其他冷氣,窗口機開風1hr

主角A
1990年的分體
26年................
每2-3年洗一次,好少用(我唔開冷氣訓)

coil水入壺直上(叔叔不愛加水)

2轉coil水後
1.5匹水壓槍fullpower下,完全冇打彎
閃亮

入水,吹吹

主角B
1997年 1.5匹
一日開 over 14hr


coil 水直上

三轉coil水
1.5匹水壓槍fullpower

閃亮,完全冇打彎

叔叔有練過(勿學), 正常要包好防入水

r410/r22工具
本身有支R22 20kg,分體用哂也只是由53psi->56psi(對上一次入是5年前)
北上買支500g $15
入完4.2A收工


不足500g................


4pm洗到6:30

洗完
分體冇特別

1.5匹用電少了0.5A
凍了2度

希望頂到今年

成本,農藥壺$70
coil水 $55(用淨一半)
r22雪種錶$45人仔
雪種$15人仔
咀$8人仔

r410雪種錶 $1xxx(借)

本身好多工具借哂比人,直接買新
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

叔叔識洗又有工具真係好!

TOP

嘩 專業人士

TOP

個個學叔叔咁樣,
冷氣師傅們可以去拎綜援

TOP

coil 水有無溝稀?
me 好怕傷coil

TOP

coil 水有無溝稀?
me 好怕傷coil
Deer272 發表於 2017-8-5 08:14


coil水入壺直上(叔叔不愛加水)<----你話有無!
D機全部阿爺級,佢一早已經本利歸還啦.

TOP

coil 水係唔係粉紅色果種
我見五金鋪有得買

TOP

好強! 我睇完都唔識入雪種

TOP

謝謝分享
請問他錶度電阻的作用是什麼?

TOP

明顯是專業所為
每項都有練過
開班嗎

TOP